چگونه یک عکس پروفایل خوب و حرفه ای داشته باشیم؟
چگونه یک عکس پروفایل خوب و حرفه ای داشته باشیم؟ اگر یک عکس به اندازه ی هزاران کلمه ارزش داشته باشد، پس عکس پروفایل شما چگونه به نظر می رسد؟ اگر شما می خواهید در تصاویر پروفایل مانند یک فرد معتبر، مطمئن و حرفه ای به نظر برسید بهتر است 8 دستور العمل را که […] نوشته چگونه یک عکس پروفایل خوب و حرفه ای داشته باشیم؟ اولین بار در شهر مطلب...
۱. همیشه از یک عکس استفاده کنید.
پچر می گوید: مهم است که همیشه از یک عکس استفاده کنید، در این صورت مردم احساس می کنند که با شخص مناسب ارتباط برقرار کرده اند. به عنوان مثال، ممکن است افراد زیادی با نام بیل توماس در جهان زندگی کنند پس یک عکس کمک می کند تا بیل توماس مورد نظر شناسایی شود.
۲. از عکس های جدید خودتان استفاده کنید.
ما دوست داریم عکس هایی را که خودمان فکر می کنیم بهتر هستند استفاده کنیم اما ممکن است این عکس بسیار قدیمی باشد، در این صورت مردم هنگامی که شما را ملاقات می کنند شگفت زده می شوند زیرا شما به هیچ وجه مانند عکس خود به نظر نمی رسید و مشتری با خود فکر می کند که می خواهید او را گول بزنید.
۳. شما باید تنها در عکس حضور داشته باشید.
این عکس پروفایل حرفه ای شماست، بنابراین باید روی شما متمرکز باشد.
۴. چهره شما باید واضح باشد.
پچر می گوید: پس زمینه می تواند در عکس باشد اما شما باید واضح و با کیفیت بالا در عکس دیده شوید.
۵. لباس های حرفه ای و مناسب کار را بپوشید.
پچر می گوید: عکس باید به گونه ای باشد که شما را در وضعیت کسب و کار نشان دهد، برای این عکس نباید زیاد آرایش کنید و جواهرات مناسب را استفاده کنید.
۶. سر خود را راست و رو به بالا نگه دارید.
پچر می گوید زنان به طور خاص تمایل دارند که عکس های جالب خود را به سمت پایین بگیرند و این باعث می شود که آنها قابل اعتماد به نظر نرسند.
۷. چهره ی خود را خوشحال نشان دهید.
پچر توصیه می کند که چهره ی شما باید مانند کسی باشد که دیگران می خواهند با او کار کنند. این بدان معنی است که حالات چهره ی شما باید اعتماد به نفس بالا را منتقل کند.
عکس ها باید شادابی و شور زندگی را بیان کنند، همچنین به جای استفاده از عکس های سیاه و سفید از عکس های رنگی استفاده کنید.
۸. از محصول یا لوگوی شرکت خود در عکس استفاده نکنید.
مردم می خواهند با شما به عنوان یک فرد ارتباط برقرار کنند، پس از نمایش آرم شرکت خود اجتناب کنید. هنگامی که آنها با شما ارتباط برقرار می کنند، می توانند در مورد محصول و شرکت شما اطلاعات به دست آورند.
منبع : سایت کوکا