استخدام مدل های مهاجر از سوی برند آلمانی GmbH
طی سال گذشته، مد و سیاست به لطف تغییر و تحول اساسی در فضای سیاسی آمریکا و اروپا، بیش از هر زمان با یکدیگر عجین شدند. یک برند آلمانی مستقر در برلین با انتخاب و استخدام مدل ها از میان مهاجران تازه وارد به اروپا، تعریف جدیدی از پیوند مد و سیاست ارائه کرده...
طی سال گذشته، مد و سیاست به لطف تغییر و تحول اساسی در فضای سیاسی آمریکا و اروپا، بیش از هر زمان با یکدیگر عجین شدند.
یک برند آلمانی مستقر در برلین با انتخاب و استخدام مدل ها از میان مهاجران تازه وارد به اروپا، تعریف جدیدی از پیوند مد و سیاست ارائه کرده است.
جالب اینکه طراحان کمپین جدید SS18 یعنی سرحت ایسیک و بنجامین هابسی، هز دو از خانواده های مهاجر می آیند. آنها هدف از راه اندازی کمپین را نشان دادن نقش و سهم فرزندان مهاجران در پیشرفت اروپا عنوان کرده است.
مدل های کمپین عبارتند از:
جینو از کشور اسلو از والدین سریلانکایی تبار؛ سحر از کپنهاگ از والدین آذربایجانی؛ و موسی از لندن از تبار هندی / جاماییکایی
این اولین بار نیست که یک برند با استفاده از مدل های مهاجر برای جلب توجه جهانیان به بحران مهاجرت در جهان تلاش میکند. در سال۲۰۱۷، و در جریان هفته مد پاییزه، انیسه حسیبوان ( طراح مسلمان)، شوی خود را با حضور مدل های مهاجر( نسل دوم مهاجران) برگزار کرد.