راه اندازی یک کسب و کار کوچک موفق برای هر کسی هیجان انگیز است اما اجازه ندهید این هیجان موجب شکست شما شود.
به گزارش آلامتو به نقل از smallbiztrends ؛به منظور راه اندازی کسب و کار کوچک خود، شما باید به چندین نکته مهم توجه کرده و 8 گام اساسی را پشت سر گذارید که در ذیل به اختصار به آنها اشاره خواهیم کرد.
1. جذب و حفظ کارمندان فوق العاده
تیم شما یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت یا عدم موفقیت کسب و کار کوچک تان است. بنابراین هنگامی که شما کارکنان فوق العاده ای را بیابید، نه تنها باید آنها را ترغیب کنید تا در کسب و کارتان مشارکت نمایند، بلکه باید بتوانید آنها را در کسب و کار کوچک تان حفظ نمایید.
2. از استراتژیهای اثبات شده برای حفظ استعدادهای برتر استفاده کنید
اگر واقعا میخواهید کارمندان سطح بالای خود را در کسب و کار کوچک خود حفظ نمایید، باید بگویم که اعمال برخی از تغییرات کوچک میتواند تاثیر بزرگی داشته باشد.
3. امنیت وب سایت خود را در بالاترین اولویت قرار دهید
کسب و کار کوچک شما هر چه که باشد، احتمالا شما با دادههای آنلاین یا داراییهای مهم دیجیتالی سرو کار دارید که نیاز به محافظت دارند. لیزا سیکارد از Inspire to Thrive معتقد است امنیت وب همیشه باید اولین اولویت یک کسب و کار کوچک باشد
4. مخاطبان خود را در کمتر از 5 سال از صفر به میلیونها نفر برسانید
در سالهای اخیر بازاریابی محتوا برای کسب و کارها به یک استراتژی در حال رشد بسیار محبوب تبدیل شده است. اما برای اینکه محتوای شما تاثیر گذار باشد باید مخاطبین خود را افزایش دهید.
راه دیگری که میتوانید از طریق آن، بیشترین بازاریابی محتوا را داشته باشبد استفاده از محتوای گذشته و تبدیل آن به یک فرمت جدید است. این کار میتواند به شما کمک کند تا از هر بخش از محتوای خود بیشترین استفاده را داشته باشید.
5. قوانین کپی رایت رسانههای اجتماعی را فراموش نکنید
رسانههای اجتماعی نیز یک راه محبوب برای دستیابی به مشتریان بالقوه و جذب آنها به سوی کسب و کار کوچک تان هستند. با این حال، تمام تلاشهای شما در این عرصه بی نتیجه خواهد ماند اگر مرتکب یک اشتباه بزرگ مانند نقض حق کپی رایت شوید.
6. از ریسکهای هوشمندانه در یک سرمایه گذاری جدید نهراسید
ریسکها همیشه بخشی از راه اندازی یک کسب و کار کوچک هستند. با این حال، کارآفرینان باید تبهر لازم برای شناسایی هوشمندانهترین ریسکها را ، به خصوص در یک سرمایه گذاری جدید داشته باشند.
7. استفاده از بررسیهای مشتریان برای رشد ترافیک ارگانیک
با اضافه کردن برخی از محتواهای تولید شده توسط کاربران مانند بررسی صفحات محصول یا سرویس، شما میتوانید بدون صرف زمان و یا منابع به افزایش محتوای صفحات کسب و کار کوچک خود کمک کنید.
8. برون سپاری حسابداری کسب و کار خود را مد نظر قرار دهید
نگهداری از حسابهایتان و رسیدگی به آنها یکی دیگر از موضوعات مهم برای کسب و کار کوچک شماست. اما بسیاری از کارآفرینان تجربه و یا وقت کافی انجام این کار را ندارند. لذا بهتر است تا این کارها را برون سپاری کنند.