اخیر تصویری از ترانه علیدوستی منتشر شده است که مربوط نقش پیری ایشان در این سریال شهرزاد میباشد.این گریم ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد به عقیده بسیاری از کاربران شباهت خاصی به لاله اسکندری دارد. سریال شهرزاد نشان داد که اگر به آثار داخلی بها داده شود میتوان آثار فاخر و ارزشمندی را در داخل تولید کرد که تماشاگر از تماشای آن لذت ببرد.
ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد
عبدالله اسکندری گریمور معروف کشورمان با انتشار عکسی از گریم جدید ترانه علیدوستی رونمایی کرد.
ضبط بازی ترانه علیدوستی در فصل سوم سریال شهرزاد طبق گفته خود او به اتمام رسیده استاما پخش این سریال ادامه دارد و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در قسمت های پیش رو رخ میدهد.
با توجه به اینکه ضبط سریال شهرزاد به اتمام رسیده است احتمال های فراوانی درباره این گریم ترانه علیدوستی مطرح شدو در کامنت های این پست عده ای اعتقاد داشتند که این گریم مربوط به پیری ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد استو عده ای از شباهت جالب ترانه علیدوستی در این گریم به لاله اسکندری صحبت کردند.
گریم خاص ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد
آنچه درباره نقد سریال شهرزاد جالب است بدانید
سریال شهرزاد در طی دو فصل خود نشان داد که اگر به آثار داخلی بها داده شود،تیم نویسندگی ضمن الگوبرداری، از استعداد و تواناییهای خود در جهت ابداع عناصر جدید بهره ببرند،تیمی حرفهای از بازیگران انتخاب شود و موسیقی نه به عنوان المانی که تنها در تیتراژها شنیده میشود،بلکه به عنوان شخصیتی مستقل در بخشهای مختلف اثر حضور داشته باشد، میتوانند به چنان درجهای از کیفیت برسند که در تاریخ یگانه شوند.
هرچه فصل اول سریال شهرزاد صفت معرفیکننده این سریال یعنی صفت «عاشقانه» را به بطن خود تزریق کرده بودو در کنار تمام جنبههای سیاسی و اجتماعیاش، در اکثر اپیزودها به فعل و انفعالات احساسی بین شخصیتها میپرداختو شخصیت «بزرگ آقا» همواره به عنوان یک عامل برهمزننده آن حضور داشت، اما در فصل دوم سریال شهرزادبرای بقا در شبکه نمایش خانگی تصمیم به تغییر درونمایه گرفت. نتیجه این امر اضافه شدن تم مافیایی به سریالو پررنگ شدن جنبههای سیاسی و اجتماعی بود. به همین دلیل فرصت کافی برای نمایش شخصیتیکه نامش برای سریال انتخاب شده نبود و سکانسهای شهرزاد به حداقل رسیده و شخصیتهای تازه معرفیسریال از جمله شاپور بهبودی (با بازی رضا کیانیان) و بلقیس خاتون دیوانسالار (با بازی رویا نونهالی) بیشتر توجه دوربین را در اختیار گرفتند.
نقد و بررسی فصل های مختلف سریال شهرزاد
این توجه باعث شد که بازیگران بتوانند تمام تواناییهای خود را بروز داده و این شخصیتهای چندلایه به بهترین شکل نمایش داده شوند.
در طرف مقابل روند تبدیل شدن قباد به پدرخوانده جدید سریال کامل شده و سکانسهای دو نفرهاشبا شهرزاد به زیباترین بخشهای سریال تبدیل میشوند. در کنار تمام نقاط قوت فصل دوم سریال شهرزاد،موارد متعددی وجود داشت که به کیفیت کلی اثر صدمه وارد میکردند. موارد همچون طنزهای اضافه و بیاثرو سکانس آموزش رانندگی شهرزاد که امیدواریم طبق گفته تهیهکننده سریال هدف از آن در فصل سوم مشخص شود.
فصل سوم سریال شهرزاد وظیفه سنگینی برعهده دارد؛ از طرفی باید تمام خردهداستانهای بدون پایان فصل دومرا به انتها برساند و از طرف دیگر به عنوان فصل آخر لازم است بدون اشکال و ایراد عمل کندتا بتوان آن را به عنوان پایانبندیدرخور قبول کرد.
آخرین سکانس فصل دوم این امید را به وجود آورد که سریال شهرزاد به ریشههایش برمیگرددکه حداقل در اپیزود ابتدایی تاحدودی این امر محقق شده است.
قسمت اول فصل سوم سریال شهرزاد در ادامه همان روندی حرکت میکند که با فصل دوم آغاز شد.بررسی این اپیزود را باید با مهمترین شخصیت آن اغاز کرد. این شخصیت نه شهرزاد است، نه قباد و نه بهبودی،بلکه او سروان آپرویز با هنرمندی مثالزدنی امیر جعفری است. در فصل دوم با ویژگیهای این شخصیت آشنا شدیم،شخصیتی که قواعد بازی با بزرگان را بلد نیست و به سیستم ارباب رعیتی اعتقاد ندارد.شخصیتی که در پوشش مامور قانون و با استفاده از هوش و زبان خاصش به بهترین شکل نقش یک عنصر نامطلوب اما لازم را ایفا میکند
تابناک و سلام سینما
مجله اینترنتی آسمانیها۹۰