DMDAY؛ پیوند تجربه و دانش بازاریابی دیجیتال


DMDAY؛ پیوند تجربه و دانش بازاریابی دیجیتال

به دنبال رشد روزافزون فعالان عرصه بازاریابی دیجیتال و استقبال هرچه بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی از این ابزار جدید، نیاز به وجود یک ارتباط بین این اعضا و تشریک تجربیات اجتناب‌ناپذیر به‌نظر می‌رسد. امروز‌ منابع بسیاری در دسترس کارشناسان و نیروهای محرکه بازاریابی دیجیتال قرار دارد ولی مشکلاتی که هر‌ازگاهی در مسیر حرکت شرکت‌های کوچک و بزرگ نمایان می‌شود، این پیام را می‌رساند که یادگیری و همگام‌بودن با آخرین تکنولوژی‌های روز پایان کار نیست و در عین حال برای رد‌شدن از سد این موانع و رسیدن به اهداف تعیین‌شده نیازی به اختراع دوباره چرخ نیست!
DMDay با شعار بزرگ‌ترین رویداد دیجیتال مارکتینگ ایران تلاش کرده تا با گرد هم آوردن افراد سرشناس از برند‌های شناخته‌شده (دیجی‌کالا، سامسونگ، چیلیوری، دیوار، تپ‌سی، مدیسه، ریحون، علی‌بابا و ...) و ایجاد فرصتی برای انتقال تجارب، توانایی فعالان این حوزه در برخورد با چالش‌ها و انتخاب مسیر درست را افزایش داده و یک شبیه‌سازی واقعی توسط متخصصان این امر ارائه دهد.
هدف اصلی DMDay به اشتراک‌گذاری تجربه‌های ارزشمند کسب‌شده با توجه به شرایط بومی و فرهنگ بازاریابی ایران است که می‌تواند خلأ ایجاد‌شده در چالش‌های ناشناخته را به خوبی پوشش دهد و کنار آن شبکه‌سازی، معرفی علاقه‌مندان این حوزه و برقراری ارتباط جهت تکمیل آموخته‌های تئوری را تسهیل کند.
برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به‌گونه‌ای است تا رویداد برای همه طیف‌ها از دانشجویان و علاقه‌مندان استارت‌آپی تا کارشناسان بازاریابی و مدیران کسب‌و‌کارها مفید واقع شده و روز دیجیتال مارکتینگ به عنوان پایگاهی جهت ارتباط سطوح مختلف این حوزه معرفی شود. این رویداد که خلاقیت را ‌مؤلفه اصلی خود دانسته جهت گام‌برداشتن در این موضوع از شیوه‌های سنتی فاصله‌گرفته و با معرفی دو گرداننده (آقایان آرش برهمند و اکبر هاشمی) شیوه جدیدی از برگزاری رویداد و تعامل با سخنرانان و شرکت‌کنندگان را نیز به اجرا خواهد گذاشت.
مدیران بازاریابی شرکت‌های فوق‌الذکر در ارائه‌های ۳۰ دقیقه‌ای با ارائه یک مثال واقعی در کسب‌و‌کار خود در مورد محور‌های اصلی رویداد شامل کمپین‌ها، تجربه‌های برون‌مرزی و جدید، ابزارهای جدید بازاریابی دیجیتال، نقش خلاقیت و همچنین مسیر آینده صحبت می‌کنند. همچنین در راستای افزایش بهره‌وری چندین مرحله فرصت شبکه‌سازی و پنل‌های خلاقیت نیز پیش‌بینی شده تا شاهد یک رویداد تعاملی با مشارکت علاقه‌مندان باشیم و علاوه بر آشنایی با تحولات و وقایع روز بازاریابی بتوان فرصت‌های ارتباطی مناسبی نیز پدید آورد.
سخنرانان این رویداد عبارتند از:
محسن رهگذر، معاون ارتباطات خلاق دیجیتال بادکوبه
حمیدرضا سعادتی، مدیر بازاریابی عملکرد دیجی‌کالا
توحید علی‌اشرفی، مدیر بازاریابی علی‌بابا
حورا وکیلی، ‌مدیر ارتباطات بازاریابی ریحون
مجتبی جوانمردی، مدیر بخش بازاریابی میدانی سامسونگ موبایل
متین ارشادی، مدیر بازاریابی چیلیوری
مرجان سلیمانی، مدیر بازاریابی دیجیتال تپ‌سی
محمدعلی جنت‌خواه‌دوست، موسس و مدیرعامل طرفداری
داود مشتاقی، مدیر بازاریابی مدیسه
مینا جهانی، مدیر بازاریابی دیجیتال دیوار
امیرهوتن هاشمی، مدیر گروه ردلاین
عطا خلیقی سیگارودی، مدیرعامل پویا سافت
گردانندگان سخنرانی‌ها و پنل‌ هم عبارتند از:
اکبر هاشمی، مدیر مسئول و سردبیر هفته‌نامه شنبه
آرش برهمند، سردبیر ماهنامه پیوست
این رویداد در روز ۲۱ اردیبهشت در سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا واقع در تهران برگزار خواهد شد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت اختصاصی رویداد به نشانی www.dmday.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌ ۲۲۴۱۹۴۲۱-۰۲۱و ایمیل [email protected] تماس بگیرند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سری گلکسی واچ 7 سامسونگ شامل 3 مدل مختلف خواهد بود