درگ دو ماسل تمام عیار آمریکایى؛ شورولت کامارو و فورد موستانگ شلبى | فیلم
کامارو ZL۱ جدید قدرتمندترین کامارویی است که تاکنون رسماً توسط کارخانه تولیدشده است. این خودرو مجهز به پیشرانهٔ LT۴ سوپرشارژ ۶٫۲ لیتری V۸ مشترک با شورولت کوروت و کادیلاک CTS-V است که در ابتدا قدرت و گشتاور آن به ترتیب ۶۴۰ اسب بخار و ۸۶۷ نیوتن متر اعلامشده بود؛ اما چندی پیش اطلاعاتی به بیرون درز کرد که نشان از افزایش قدرت و گشتاور نسل جدید...
ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

درگ خیابانی فورد موستانگ و شورولت کوروت | فیل...

فورد موستانگ با تیونینگ "جی ام ای" | فیلم...

رونمایی از شورلت کامارو؛ قاتل ١٠٠٠ اسب بخارى ...
کامارو ZL۱ جدید قدرتمندترین کامارویی است که تاکنون رسماً توسط کارخانه تولیدشده است. این خودرو مجهز به پیشرانهٔ LT۴ سوپرشارژ ۶٫۲ لیتری V۸ مشترک با شورولت کوروت و کادیلاک CTS-V است که در ابتدا قدرت و گشتاور آن به ترتیب ۶۴۰ اسب بخار و ۸۶۷ نیوتن متر اعلامشده بود؛ اما چندی پیش اطلاعاتی به بیرون درز کرد که نشان از افزایش قدرت و گشتاور نسل جدید کامارو ZL۱ به ۶۵۰ اسب بخار و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور داشت. حال این اطاعات رسماً توسط شورولت تأییدشده و ZL۱ جدید قدرتی حتی بیشتر ۶۴۰ اسب بخار دارد.
در حالت نرمال، همهچیز در وضعیت پیشفرض قرار میگیرد و در جهت یک رانندگی معمولی آماده میشود. امّا حالت اسپورت برای «رانندگی الهامبخش در جاده» است و با واکنش سریعتر پدال گاز، تنظیمات متوسط برای شوکها، حالت با وزن بیشتر سیستم فرمان و باز شدگی اگزوز برای ایجاد بیشترین صدا همراه است.
در حالت آبوهوا (Weather)، واکنش پدال گاز، وضعیت نرمتری پیدا میکند، سیستم کنترل شروع حرکت قفل میشود (تنها تنظیم این سیستم) و قیدهای سیستم کنترل پایداری تنگتر میشوند. در عین حال، تمام موارد دیگر به همان حالت نرمال باقی میمانند. از طرف دیگر، حالت پیست (Track)، آستانه کشش و کنترل پایداری را بالاتر میبرد و در عین حال، اگزوز را باز کرده و از تنظیمات سختتر شوکها و فرمان سنگینتر استفاده میکند.
در نهایت به حالت دراگ میرسیم که سیستم کنترل پایداری را فعال میکند، بر واکنش پدال گاز اثر میگذارد و تنظیم دامپرها در حالت بهینه برای شروع به حرکت قرار میدهد و همچنین اگزوز را باز میکند.
(۹۷)