بهینهسازی بازاریابی با کیسمتریکس
در اکثر کسبوکارها، بیشترین فروش از طریق وبسایت مربوط به مشتریان قدیمی است. برای بهینهسازی فروش و تقویت حفظ مشتریان، کیسمتریکس (Kissmetrics) کاربران وبسایت را از اولین نقشه مشارکت آنها پیگیری میکند. این یک ابزار فوقالعاده است که نشان میدهد مشتریان دقیقا در وبسایت شما چه کار میکنند و از کجا آمده اند. این اپلیکیشن همچنین به شما امکان میدهد تا کمپینهایی را برای قراردادن صفحات و ایمیلها ایجاد کنید.
کیسمتریکس یک پلتفرم تبدیل و تجزیه و تحلیل است که برای بهینهسازی بازاریابی ساخته شده است. این ابزار تعامل کاربران با یک وبسایت را در طول زمان تحلیل میکند. کیسمتریکس دیدگاههایی را به کسبوکارها ارائه میدهد و به آنها کمک میکند تا بهتر تصمیم بگیرند و با کاربران وب خود بیشتر آشنا شوند.
کیسمتریکس جلسات فعالیت را در بین دستگاهها و در طول زمان به هم وصل میکند. این دیدگاهها به شناسایی الگوهای مهم در بین مخاطبان کمک میکند. کیسمتریکس به بازاریابها امکان میدهد تا تاثیر خود را بررسی کرده، کمپینهای خود را ارتقا داده و به وضوح نحوه ارتباط تصمیمات خود را با موفقیت کلی یک کسبوکار نشان دهند. کیسمتریکس نشان میدهد قبل از اینکه یک بازدیدکننده به یک مشتری تبدیل شود، چه اتفاقی میافتد.