مدیر لورکوزن: انتظار داشتم کامبک بزنیم!


سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، می‌گوید انتظار داشته در بازی فینال...
سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، می‌گوید انتظار داشته در بازی فینال مقابل آتالانتا هم کامبک بزنند.

به گزارش "ورزش سه"، سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن بعد از شکست ۳-۰ این تیم در فینال لیگ اروپا، در مورد بازی صحبت و از هواداران بابت حمایت‌های آنها تشکر کرد.

بایر لورکوزن در فینال لیگ اروپای این فصل با نتیجه ۳-۰ برابر آتالانتا شکست خورد. این باخت پایان رکورد ۵۱ بازی بدون شکست شاگردان ژابی آلونسو در تمام رقابت‌های این فصل بود.

آنها که حالا رویای سه‌گانه خود را از دست‌رفته می‌بینند، شنبه در چارچوب فینال جام حذفی در برلین مقابل کایزرسلاترن قرار می‌گیرند تا پس از قهرمانی در بوندسلیگا، دومین جام داخلی را هم کسب کنند.

2025238

سیمون رولفس پس از پایان بازی در مورد شکست لورکوزن گفت:«امشب خیلی دردناک است. ما اغلب در این فصل نشان داده‌ایم که می‌توانیم موقعیت‌های سخت را در طول بازی حل کنیم. امشب انتظار داشتم کامبک بزنیم اما بازی سخت‌تر بود و متأسفانه اینطور نشد، اما ما شنبه دوباره آنجا خواهیم بود و برای یک قهرمانی دیگر تلاش می‌کنیم.»

او سپس در مورد حمایت‌های هواداران لورکوزن پس از پایان بازی گفت:«هواداران ما هم در طول بازی و هم پس از آن به زیبایی از تیم حمایت کردند. ما بسیار مفتخریم که چنین ارتباطی با هواداران ایجاد کرده‌ایم و از حمایت آنها بسیار سپاسگزاریم.»

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید