تصادف مرگبار در بلوار اندرزگو بعد از مشاجره


دو راننده در ارتباط با مرگ مردی مسن که در تصادف جانش را از دست داده است،...
دو راننده در ارتباط با مرگ مردی مسن که در تصادف جانش را از دست داده است، بازداشت شدند.

تحقیقات در مورد مرگ مردی که در اثر برخورد با یک خوردو در حال حرکت جان خود را از دست داده است با بازداشت دو نفر ادامه دارد.

به گزارش سایت جنایی، متوفی حمرد ۶۰ ساله‌ای است که مرگ او ساعت ۸ شب پنجشنبه گذشته به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داده شد. پس از آن بازپرس محسن اختیاری دستور تحقیقات در مورد ماجرای مرگبار را صادر کرد.

مامورانی که در محل حادثه در بلوار اندرزگو حضور یافته بودند، در بررسی‌های اولیه پی بردند مرد فوت شده راننده یک پراید بود که خودرواش را لحظه‌ای قبل از حادثه کنار خیابان پارک کرد. زمانی که از ماشین پیاده شد یک خودروی شاسی بلند در فاصله چند متری او توقف کرد و راننده از او خواست ماشینش را جابه‌جا کند تا او هم بتواند ماشینش را پارک کند. در نهایت صحبت آن‌ها به جر و بحث منجر شد و راننده ماشین شاسی بلند راننده پراید را هل داد.

به گفته شاهدان در همان لحظه یک خودرو پژو با سرعت از محل درگیری دو راننده در حال رد شدن بود که مرد ۶۰ ساله جلوی خودروی او افتاد و ماشین با او برخورد کرد و در نهایت منجر به مرگ راننده پراید شد.

با بدست آمدن این نتایج بازپرس جنایی دستور بازداشت راننده خودرو شاسی بلند و بازداشت راننده پژو را صادر کرد.

در حال حاضر هر دو راننده بازداشت شده خود را بی‌تقصیر می‌دانند. راننده خودرو پژو در مورد حادثه رخ داده مدعی است در حال حرکت در مسیر عادی خود بود و فقط در یک لحظه دید کسی جلوی ماشینش افتاده است. همچنین راننده خودروی شاسی بلند مدعی است مرد ۶۰ ساله خودش عقب عقب رفته و باعث اتفاق شده است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید