تاثیر نتیجه پرسپولیس در ناکامی استقلال


پیشکسوت تیم استقلال گفت: آگاهی از نتیجه نیمه اول پرسپولیس، حالت بدی در...
پیشکسوت تیم استقلال گفت: آگاهی از نتیجه نیمه اول پرسپولیس، حالت بدی در تیم ایجاد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، علیرضا اکبرپور، درخصوص دیدار شب گذشته استقلال مقابل نساجی، اظهار داشت: از قبل هم گفته بودم استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود باید در بازی‌های خودش برنده شود. در بازی دیروز نتیجه مساوی شد، یک صحنه مشکوک به پنالتی هم بود که داور نگرفت اما در کل به نظر می‌رسد استقلال به دنبال مساوی بود.

وی افزود: اینکه نتیجه بازی تیم رقیب را بدانید به نظر من بدترین اتفاق است چون تیم را به سمت بیخیالی می‌برد. استقلال باید برای بردن بازی خودش به زمین می‌رفت و به نتیجه رقیب نگاه نمی‌کرد. همه می‌دانیم بازی‌ها شرایطی دارند که نتایج هر لحظه ممکن است تغییر کنند. دیدیم که بازی بازی 3 بر صفر چگونه 4 بر 3 شد. در قائمشهر یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد و در تهران پنالتی گرفته شد که پرسپولیس را به جریان بازی برگرداند.

مهاجم اسبق استقلال درمورد اینکه آیا به این ترتیب قهرمانی فصل از دست استقلال پرید، گفت: نه، هنوز 2 بازی باقی مانده است. جذابیت فوتبال به این است که نتایج قابل پیش بینی نیستند. دیشب کسی فکر نمی‌کرد پرسپولیس 3 گل بخورد و بعد از آن هم کسی فکر نمی‌کرد در یک نیمه 4 بزند. حالا در ادامه استقلال باید بازی‌های خودش را با برد پشت سر بگذارد تا با لغزش احتمالی رقیب به صدر جدول برگردد.

منبع : عصر ایران
به اشتراک گذاری
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید