حرف‌هایی که بوی جدایی می‌داد/ اگر از پورتو بروم، یک پنی هم نمی‌گیرم!


سرجیو کونسیسائو در نشست خبری دیروز خود به نوعی احتمال جدایی خود را تایید...
سرجیو کونسیسائو در نشست خبری دیروز خود به نوعی احتمال جدایی خود را تایید کرد ولی گفت برای پورتو مشکل مالی درست نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مورد سرجیو کونسیسائو در پورتو در نوع خودش جالب است. او یک روز قبل از انتخابات ریاست باشگاه قراردادش را تا 2028 تمدید کرد ولی پینتو داکاستا، رئیس وقت باشگاه، انتخابات را به ویلاش بواش باخت تا ماندنی شدن کونسیسائو در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. هنوز مشخص نیست رئیس جدید با او ادامه خواهد داد یا خیر ولی به نظر او بعد از فینال جام حذفی خواهد رفت.

2014850

در نشست خبری بازی فینال برابر اسپورتینگ، کونسیسائو گفت: «صادقانه بگویم، این احتمال به ذهنم خطور کرده که این آخرین بازی من باشد. در مورد آینده، من به هیچ گفت‌وگویی وابسته نیستم. من خودم کسی هستم که آینده‌ام را تعیین می‌کنم. اگر قرار است باشگاه پورتو را ترک کنم، با احساس قدردانی بی‌اندازه و احساس موفقیت این کار را انجام خواهم داد. احساس من این است که انتظارات را برآورده کردم.»

2004252

مربی پورتو ادامه داد: «وقتی پدرم در سن 15 سالگی من را در مقابل استادیوم داس آنتاس گذاشت، در آن لحظه احساس سنگین و سختی داشتم چون هرگز روستای خود را ترک نکرده بودم. ورود به شهری مانند پورتو و حضور در مقابل چنین ورزشگاهی باور نکردنی بود. احساسی که امروز دارم دقیقاً همان احساس 15 سالگی است و باز هم این من هستم که تصمیم می‌گیرم. در این هفت سال، پورتو دوباره در پرتغال قدرت گرفت، زیرا تا قبل از اینکه من به اینجا برسم، چهار سال بدون قهرمانی داشت. ما توانستیم به اندازه دو رقیبمان عناوین کسب کنیم. اگر قرار به جدایی باشد، با سری بالا می‌روم و مطمئن باشید یک پنی هم از باشگاه نخواهم گرفت. من هرگز مشکلی برای پورتو نخواهم بود.»

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته