سرنوشت قهرمانی دست سعید عزت و رفقا


 هافبک ایرانی شباب الاهلی یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل الوصل است.
هافبک ایرانی شباب الاهلی یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل الوصل است.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 19:10 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه زعبیل دبی به مصاف تیم صدرنشین الوصل خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که در هشت مسابقه رسمی اخیر شباب الاهلی در ترکیب اولیه حضور داشته و نمایش درخشانی در میانه زمین ارائه کرده، امشب هم یکی از نفرات اصلی تیمش در دیدار مقابل الوصل است و انگیزه زیادی برای ادامه درخشش خود برابر صدرنشین لیگ برتر امارات دارد.

2026746

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در دور برگشت لیگ برتر امارات در تمام 11 بازی به میدان رفته و توانسته دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، امید زیادی به کسب پیروزی همراه تیمش در جدال حساس امشب مقابل الوصل دارد تا شانس قهرمانی به دست بیاورند.

یاران عزت‌اللهی در فاصله سه مسابقه مانده به پایان فصل 52 امتیازی و تیم دوم جدول لیگ برتر امارات هستند که در صورت شکست یا تساوی در بازی امشب مقابل الوصل، تقریبا قهرمانی را از دست می‌دهند، اما برتری در این دیدار خارج از خانه می‌تواند آنها را به سه امتیازی صدرنشین برساند و امیدهایشان برای کسب جام را زنده کند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته