اطلاعیه پلیس در خصوص طرح عفاف و حجاب


اطلاعیه پلیس در خصوص طرح عفاف و حجاب

به گزارش رکنا : مهر در خبری نوشت:مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کل کشور در اطلاعیه‌ای خبرِ منتشره در خصوص طرح نور ۲ و مصاحبه سردار رادان در فضای مجازی و سکوهای رسانه‌ای خارج از کشور را...

به گزارش رکنا : مهر در خبری نوشت:مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کل کشور در اطلاعیه‌ای خبرِ منتشره در خصوص طرح نور ۲ و مصاحبه سردار رادان در فضای مجازی و سکوهای رسانه‌ای خارج از کشور را تکذیب و فاقد صحت دانست.

در این اطلاعیه آمده است:

در پیِ انتشار خبر با موضوع مصاحبه سردار رادان در خصوص اجرای طرح نور۲ در سواحل؛ به اطلاع هموطنان می‌رساند که خبرِ فوق جریان سازیِ رسانه‌ای از طرفِ شبکه‌هایِ معاندِ بوده و فاقدِ صحتِ خبری و رسانه‌ای است.

فرمانده انتظامی کل کشور امروز و در تداومِ گسترش ِ دیپلماسی ِ انتظامی در دیدار با تسوکادا تاماکی سفیر ژاپن در ایران بر توسعه و روابط دو جانبه و گسترش همکاری‌هایِ پلیسیِ دو کشور ایران و ژاپن به ویژه در عرصه مبارزه با مواد مخدر تاکید کردند.

در پایان این اطلاعیه آمده است که شهروندانِ عزیز اخبار و رویدادهایِ پلیسی را صرفاً از وب‌گاه خبرگزاری پلیس به آدرس: www.police.irو شبکه‌هایِ مجازیِ مرتبط دنبال کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ مشاور فرهنگی پزشکیان از برنامه زنده قهر کرد