تحمل رفتار بد دیگران با یک فنجان قهوه آسان تر خواهد بود!


تحمل رفتار بد دیگران با یک فنجان قهوه آسان تر خواهد بود!

تا به حال از فواید قهوه زیاد گفته ایم. ولی این بار حتما برایتان عجیب است که بدانید نوشیدن قهوه باعث می شود تا بهره وری ذهنی تان افزایش یافته و رفتارهای نادرست افراد دورو برتان را بهتر تحمل کنید. حالا امتحان کنید یک روز بدون نوشیدن قهوه و یک روز با نوشیدن قهوه به محل کار بروید. چه کارمند باشید چه مدیر  تفاوت را احساس خواهیدکرد. نت نوشت امروز این...

تحمل رفتار بد دیگران با یک فنجان قهوه آسان تر خواهد بود!

تا به حال از فواید قهوه زیاد گفته ایم. ولی این بار حتما برایتان عجیب است که بدانید نوشیدن قهوه باعث می شود تا بهره وری ذهنی تان افزایش یافته و رفتارهای نادرست افراد دورو برتان را بهتر تحمل کنید. حالا امتحان کنید یک روز بدون نوشیدن قهوه و یک روز با نوشیدن قهوه به محل کار بروید. چه کارمند باشید چه مدیر تفاوت را احساس خواهیدکرد. نت نوشت امروز این تحقیق جالب در زمینه تحمل رفتار بد دیگران را در اختیارتان می گذارد.

0

این بار حتما برایتان عجیب است که بدانید نوشیدن قهوه باعث می شود تا بهره وری ذهنی تان افزایش یافته و رفتارهای نادرست افراد دورو برتان را بهتر تحمل کنید و تحمل رفتار بد دیگران برایتان آسان تر می شود. حالا امتحان کنید یک روز بدون نوشیدن قهوه و یک روز با نوشیدن قهوه به محل کار بروید. چه کارمند باشید چه مدیر تفاوت را احساس خواهیدکرد. نت نوشت امروز این تحقیق جالب در زمینه تحمل رفتار بد دیگران به واسطه قهوه را در اختیارتان می گذارد.

بیشتر بخوانید: عوارض مصرف قهوه در دوران بارداری : خوردن قهوه در بارداری باعث چاق شدن کودک می شود!

بیشتر بخوانید: خواص قهوه : نگذارید باورهای غلط در مورد قهوه شما را از مزایای نوشیدن قهوه محروم کند!

شروع روز با قهوه برای تحمل رفتار بد دیگران بعضی از رفتارهای آزاردهنده

این را ما نمی گوییم. تحقیقات می گوید. نوشیدن یک فنجان قهوه هر صبحی را برای تان دلپذیر و تحمل رفتار بد دیگران را برایتان راحت تر می کند. در واقع خوش اخلاق می شوید و مدیریت رفتار بهتری پیدا می کنید.

تحقیقی که در آوریل سال جاری میلادی در مجله پزشکی روان داروشناسی Journal of Psychopharmacology منتشر شد نشان داد که نوشیدن یک فنجان قهوه قبل از یک بحث گروهی یا جلسه کاری باعث تمرکز بیشتر، اعتماد به نفس، تحمل نظر مخالف و حتی تسلط بیشتر در مکالمه می شود. این چیزی است که بیشتر کارکنان هم با آن موافقند.

طی آمار سال ۲۰۱۵؛ هفتاد و یک درصد شهرنشینان آمریکایی نوشیدن قهوه صبح را با موفقیت کاریشان در جلسات مرتبط می دانند. برای محققان جالب بود که بدانند سرو قهوه در جلسات به چه علتی است. به همین دلیل بهره وری کار افراد در جلسات را بررسی کردند. بیشتر تحقیقات در این باره بر روی تاثیر قهوه بر فرد بود. محققان تصمیم گرفتند ارتباط بین نوشیدن قهوه و تاثیر رفتاری فرد را در جلسات و تحمل رفتار بد دیگران بررسی کنند.

این تحقیق به وسیله دانشگاه کالیفرنیا انجام گرفت. ۱۳۴ دانشجو به گروه های مختلف دسته بندی شدند. افرادی که قهوه نمی نوشیدند، افرادی که چند ساعت قبل از جلسه قهوه نوشیده بودند و دسته سوم که درست قبل از شروع بحث قهوه نوشیده بودند. از آن ها خواسته شد تا ۱۵ دقیقه در مورد جریانات مربوط به وال استریت ( مرکز اقتصاد جهان واقع در نیویورک) مذاکره کنند. افراد گروه سوم حضور فعال تر، کارامد تر و تسلط بیشتری بر موضوع جلسه داشتند.

از دیگر نکات جالب این تحقیق تفاوت بین کسانی بود که درست قبل از تشکیل جلسه قهوه نوشیده بودند. محققان با مقایسه آن ها با کسانی که چند ساعت قبل از جلسه قهوه نوشیده بودند، مشاهده کردند کارایی افرادی که درست قبل از جلسه قهوه نوشیده بودند بهتر بود.

محققان متوجه شدند افرادی که همیشه قهوه می نوشیدند، در بحث ذکاوت و تمرکز بیشتری داشتند، سریع تر تصمیم می گرفتند و مشارکت آن ها در جلسه بیشتر بود. در واقع تحقیقات ثابت کردند افرادی که به طور مرتب قهوه میل می کنند تمرکز مغز بیشتری دارند، هوشیارترند، کمتر خسته می شوند، خوش اخلاق تر هستند، و تعامل آن ها با دیگر افراد گروه بهتر است. حتی مشاهده شد این افراد نظرات مخالف را بهتر تحمل می کنند و به راحتی در بحث پیروز می شوند.

بیشتر بخوانید: عوارض مصرف بیش از اندازه کافئین : لطفا کمتر کافئین مصرف کنید

بیشتر بخوانید: حساسیت به کافئین چیست؟ تشخیص، درمان و راه‌های پیشگیری

قهوه بنوشید

محققان به کسانی که نوشیدنی مورد علاقه شان قهوه است توصیه می کنند این عادت خود را حفظ کنند و به دیگر افراد هم همین توصیه را دارند. هر چند بهتر است نوشیدن قهوه را به ۲ تا ۳ فنجان در روز محدود کنید تا بدن تان دهیدراته نشود و بدخواب نشوید. می توانید قبل از انجام کارهای مهم بخصوص صبح ها قبل از شروع کار حتما یک فنجان قهوه بنوشید.

منبع: curiosity.com

بیشتر بخوانید: قهوه سالم و مناسب و با کیفیت چه نوع قهوه ای است؟

بیشتر بخوانید: روش های مختلف دم کردن قهوه در منزل برای افزایش سلامت و بهبود طعم

بیشتر بخوانید: قهوه و کبد ، دوست هم یا دشمن هم؟!!

بیشتر بخوانید: صبح خود را با نوشیدن قهوه به سبک پالو شروع کنید!

بیشتر بخوانید: قهوه بی رنگ Clear Coffee بخورید و نگران زرد شدن دندانهایتان نباشید!!!

تحمل رفتار بد دیگران با یک فنجان قهوه آسان تر خواهد بود! تحمل رفتار بد دیگران با یک فنجان قهوه آسان تر خواهد بود!
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خطا کار