برای نخستین‌بار به رقابت‌های جهانی دعوت شدم/ هزینه‌ها تأمین شود به استانبول می‌روم


برای نخستین‌بار به رقابت‌های جهانی دعوت شدم/ هزینه‌ها تأمین شود به استانبول می‌روم

بانوی دوچرخه‌سوار ایران در ماده کوهستان گفت: رقابت‌های جهانی سالی یک‌بار برگزار می‌شود و من برای نخستین‌بار دعوت‌نامه این رقابت‌ها را کسب کردم.

فرانک پرتو آذر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا به حضورش در رقابت‌های قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا و آن اتفاق غیرقابل پیش بینی برای من افتاد، رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی سوئیس برگزار شد که من برای نخستین بار موفق به کسب دعوت‌نامه این مسابقه شده بودم از همین رو با همکاری فدراسیون به این مسابقه اعزام شدم.

وی گفت: در این مسابقه 79 رکابزن از بهترین‌های جهان حضور داشتند که من توانستم در جایگاه 49 قرار بگیریم. رقابت‌های قهرمانی جهان سالی یک‌بار برگزار می‌شود و هر کشور یک سهمیه مشخص دارد.

آذر همچنین در ادامه صحبت‌هایش به پخش مستندی در مورد بانوان دوچرخه‌سوار در ماده کوهستان اشاره کرد و گفت: در جریان این رقابت‌ها مستندی در رابطه با دوچرخه‌سواران بخش کوهستان و به خصوص بانوان پخش شد که همه حاضرین را تحت تأثیر قرار داد. در بخشی از این مستند به دوچرخه‌سواری ایران به خصوص در بخش کوهستان اشاره کرده بود که کشور ما شرایط خیلی مناسبی برای این ماده دارد و ضمن اینکه بانوان در این ماده با وجود همه سختی‌ها خیلی تلاش می‌کنند.

بانوی دوچرخه‌سوار ایران در ماده کوهستان درباره برنامه‌های پیش رو خود اظهار کرد: رقابت‌های کاپ جهانی در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن چند وقت دیگر در استامبول برگزار می‌شود. اگر هزینه‌های این سفر تأمین شود در این رقابت شرکت خواهم کرد. این مسابقه امتیاز خوبی برای کسب سهمیه المپیک توکیو دارد.

آذر در پایان عنوان کرد: متأسفانه برخی مشکلات مالی و محدودیت‌های رشته ما را به دردسر انداخته است،در رشته ما همه امکانات باید خارج از کشور تأمین شود و با توجه به شرایط موجود و گرانی ارز مطمئناً ما دچار مشکل می‌شویم. امیدوارم که وضعیت بهتر شود تا با مشکلات زیادی روبه‌رو نشویم.

انتهای پیام/4057/



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مهمترین غایب لیست تیم ملی: رامین!