نامزدهای رقابت خودروی سال 2019 دنیا


سال 2018 کم‌کم به پایان خود نزدیک می‌شود و به همین دلیل داوران رقابت...
سال 2018 کم‌کم به پایان خود نزدیک می‌شود و به همین دلیل داوران رقابت خودروی سال دنیا برای اهدای جوایز سال آینده آمده می‌شوند. اولین گام در این زمینه اعلام لیست نهایی نامزدهای حاضر در رقابت است. این اولین قدم در راه طولانی اهدای جوایز خودرویی سال 2019 محسوب می‌شود. شرکت‌کنندگان این رقابت شامل تمامی... نوشته نامزدهای رقابت خودروی سال 2019 دنیا به...

سال 2018 کم‌کم به پایان خود نزدیک می‌شود و به همین دلیل داوران رقابت خودروی سال دنیا برای اهدای جوایز سال آینده آمده می‌شوند. اولین گام در این زمینه اعلام لیست نهایی نامزدهای حاضر در رقابت است. این اولین قدم در راه طولانی اهدای جوایز خودرویی سال 2019 محسوب می‌شود. شرکت‌کنندگان این رقابت شامل تمامی خودروهای کاملاً جدیدی می‌شود که در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند؛ اما در این رقابت تنها یک جایزهٔ بزرگ وجود ندارد بلکه رقابت در بخش‌های مختلف دیگری شامل خودروهای لوکس، خودروهای عملکردی، خودروهای سبز و خودروهای شهری هم برگزار می‌گردد.

نامزدهای رقابت خودروی سال 2019 دنیا

به همین دلیل لیست نامزدهای رقابت خودروی سال دنیا بسیار طولانی است که داوران و کارشناسان بین‌المللی، خودروهای برتر را از داخل آن انتخاب می‌کنند. حال لیست نامزدها برای رقابت سال 2019 تکمیل و نهایی شده و مثل همیشه، این رقابت با معرفی رسمی نامزدها در نمایشگاه پاریس شروع می‌شود. پس‌ازاین، اولین مرحلهٔ آزمایش‌های رانندگی با این خودروها از ماه نوامبر در لس‌آنجلس آغاز خواهد شد. پس از انجام این آزمایش‌ها، رأی‌گیری انجام شده و نامزدهای رقابت خودروی سال به 10 خودرو و نامزدهای دیگر بخش‌ها مثل طراحی سال به 5 خودرو کاهش خواهد یافت. سپس در ماه فوریهٔ سال آینده، آزمایش‌کنندگان اقدام به انجام آزمایش‌های بیشتری با شرکت‌کنندگان باقیمانده کرده و دوباره رأی‌گیری خواهند کرد.

نامزدهای رقابت خودروی سال 2019 دنیاولوو XC60 خودروی سال 2018 دنیا

پس از این فرایند، در هر بخش سه فینالیست انتخاب می‌شود که این فینالیست‌ها در نمایشگاه ژنو در ماه مارس 2019 اعلام خواهند شد. نهایتاً پس از طی همهٔ این مراحل، برندگان جوایز خودرویی سال 2019 در نمایشگاه نیویورک در ماه آوریل 2019 اعلام خواهند شد؛ بنابراین، یکی از مطلوب‌ترین و خواستنی‌ترین جوایز صنعت خودروسازی روندی طولانی و دشوار را طی می‌کند. در ادامه نیز می‌توانید لیست کامل نامزدهای رقابت خودروهای سال 2019 در بخش‌های مختلف را مشاهده کنید. هرکدام از این خودروها برای اینکه بتوانند به جایزهٔ خودروی سال دنیا دست پیدا کنند باید مراحل سخت و دشواری را پشت سر بگذارند.

نامزدهای خودروی سال

آکورا RDX

آئودی E-Tron

آئودی A1

آئودی A6

آئودی Q3

ب‌ام‌و سری 3

ب‌ام‌و i8 رودستر

ب‌ام‌و X2

کادیلاک XT4

سیتروئن C5 ایرکراس

داچیا داستر

فورد فوکوس

هوندا کلاریتی پلاگین‌هیبریدی

هیوندای سانتافه

هیوندای نکسو

اینفینیتی QX50

جگوار E-Pace

جگوار I-Pace

جیپ چروکی

جیپ رانگلر

کیا سید/فورته

کیا نیرو EV

کیا سول

لکسس ES

لکسس UX

نیسان آلتیما

نیسان کیکس

سئات آرونا

سوبارو فورستر

سوزوکی جیمنی

تویوتا آوالون

تویوتا کرولا

تویوتا رافور

ولوو S60/V60

ولوو XC40

خودروی لوکس سال

آئودی A7

آئودی Q8

ب‌ام‌و سری 8

مرسدس بنز GLE

فولکس‌واگن توآرگ

خودروی عملکردی سال

آستون‌مارتین ونتیج

ب‌ام‌و M2 کامپتیشن

هیوندای ولوستر N

کیا سید GT

مک‌لارن 720S

خودروی سبز سال

آئودی E-Tron

ب‌ام‌و i8 رودستر

هوندا کلاریتی پلاگین‌هیبریدی

هوندا اینسایت

هیوندای نکسو

جگوار I-Pace

کیا نیرو EV

لکسس ES هیبریدی

لکسس UX هیبریدی

تویوتا آوالون هیبریدی

تویوتا رافور هیبریدی

خودروی شهری سال

آئودی A1

ب‌ام‌و X2

کیا سول

سئات آرونا

سوزوکی جیمنی

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته