دعوت طرفداران ب‌ام‌و به شهر دیجیتال M!


دعوت طرفداران ب‌ام‌و به شهر دیجیتال M!

بخش M ب‌ام‌و کمپین دیجیتالی جدیدی را راه‌اندازی کرده و هدف آن دورهم جمع کردن مالکان و طرفداران محصولات این برند پرفورمنس مونیخی می‌باشد. ب‌ام‌و این کمپین را “شهر M” می‌نامد و هدف از طراحی آن ایجاد یک پلتفرم برای طرفداران خودروهای پرفورمنس است. ویدئوهای آنلاین اورجینال در این پلتفرم منتشر خواهد شد و به... نوشته دعوت طرفداران ب‌ام‌و به شهر...

بخش M ب‌ام‌و کمپین دیجیتالی جدیدی را راه‌اندازی کرده و هدف آن دورهم جمع کردن مالکان و طرفداران محصولات این برند پرفورمنس مونیخی می‌باشد.

دعوت طرفداران ب‌ام‌و به شهر دیجیتال M!
ب‌ام‌و این کمپین را “شهر M” می‌نامد و هدف از طراحی آن ایجاد یک پلتفرم برای طرفداران خودروهای پرفورمنس است. ویدئوهای آنلاین اورجینال در این پلتفرم منتشر خواهد شد و به عنوان یک بخش بازاریابی مطرح خواهد بود. شهر M همچنین دارای نقشه‌ی ارتباطی خواهد بود و پست‌های شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #M-Town و #MNation را نشان خواهد داد.

دعوت طرفداران ب‌ام‌و به شهر دیجیتال M!
طرفداران این برند می‌توانند از وب‌سایت bmw-m.com بازدید و ثبت‌نام کنند تا نام کاربری خاص خود را دریافت نمایند. طرح شهر M همچنین برای سازمان‌دهی رویدادهای این شرکت در سراسر جهان بکار خواهد رفت.

دعوت طرفداران ب‌ام‌و به شهر دیجیتال M!
معاون بخش بازاریابی و فروش ب‌ام‌و M دراین‌باره اظهار داشته است: “ادامه‌ی موفقیت داستان ارتباطی Too Much به طرفداران ما اجازه خواهد داد سطح بعدی هویت عاطفی برند ما را تجربه کنند. شهر M نشان دهنده‌ی این است که ب‌ام‌و M همیشه حد نهایی طرفداری، حداکثر پرفورمنس و… را دنبال می‌کند.”


در طول یک دهه‌ی گذشته ب‌ام‌و توانسته فروش محصولات M و M پرفورمنس خود را بیش از سه برابر کند. جدیدترین محصولات این شرکت شامل M2 و M5 کامپتیشن و همچنین مدل‌های آینده‌ی X3 M و X4 M می‌باشند.

[دانلود ویدئو]


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آغاز رسمی عرضه فونیکس FX در بریتانیا با نسخه‌های برقی و بنزینی