روسیه: تصمیم آمریکا برای حل نظامی بحران افغانستان اشتباه است


روسیه: تصمیم آمریکا برای حل نظامی  بحران افغانستان اشتباه است

به گزارش سایت افغانستان خبرگزاری فارس، مسکو آمریکا را به بازنگری تصمیم این کشور برای حل و فصل مشکل افغانستان از طریق راه‌حل نظامی، و افزایش تلاش‌های دیپلماتی برای آغاز مذاکرات بین‌الافغانی، فرا خواند. به گزارش اسپوتنیک، در...

به گزارش سایت افغانستان خبرگزاری فارس، مسکو آمریکا را به بازنگری تصمیم این کشور برای حل و فصل مشکل افغانستان از طریق راه‌حل نظامی، و افزایش تلاش‌های دیپلماتی برای آغاز مذاکرات بین‌الافغانی، فرا خواند.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه وزارت خارجه روسیه در رابطه با کشته شدن غیرنظامیان در حملات هوایی آمریکا آمده است:‌ در مورد حملات «اشتباهی» نیروهای ناتو در افغانستان که به صورت روزانه انجام می شود و کسی مسئولیت آن را برعهده نمیگیرد نگران هستیم.

وزارت خارجه روسیه افزود: وضعیت فعلی در افغانستان پیامد اشتباهات رهبری ایالات متحده آمریکا و تکیۀ اشتباه کاخ سفید بر راه‌حل نظامی مشکلات در این کشور است.

وزرات خارجه روسیه تاکید کرد: واشنگتن را به بازنگری و تبدیل خط کوته‌بینانه به تلاش‌های دیپلماتیک برای آغاز مذاکرات بین‌الافغانی، فرا می‌خوانیم. خواستار اجرای عدالت در قبال مجرمان جنایات علیه مردم غیرنظامی هستیم.

/انتهای پیام/

روسیه: تصمیم آمریکا برای حل نظامی  بحران افغانستان اشتباه است

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

واکنش طالبان به اعتراف «شاهزاده هری» / این اقدام جنایت جنگی است / شما بازی را باختید