بازگشت پرحاشیه عبدولی به تیم ملی کشتی فرنگی


بازگشت پرحاشیه عبدولی به تیم ملی کشتی فرنگی

تهران- ایرنا- «سعید عبدولی» دارنده مدال برنز المپیک با پیروزی پر حاشیه مقابل یوسف قادریان در مبارزه انتخابی وزن 82 کیلوگرم صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شد.

به گزارش ایرنا، عبدولی بعد از مشکلات انضباطی که در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی که اواخر اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد با پشت سر گذاشتن سه ماه محرومیت، با مجوز شورای فنی شانس دیگری برای حضور در تیم ملی پیدا کرد.
دارنده مدال برنز المپیک در مبارزه نخست خود با نتیجه 2 بر صفر کیوان رضایی نفر دوم مسابقات انتخابی را شکست داد و به فینال راه یافت.
وی در دیدار نخست فینال برابر یوسف قادریان دارنده مدال برنز جهان با نتیجه یک بر یک به برتری رسید.
عبدولی بعد از پیروزی نخست سالن مسابقه را ترک و اعلام کرد تنها برای ثابت کردن خودم در این مسابقه حاضر شدم.
وی که به نظر می رسید از ادامه مسابقه انصراف داده است، در آخرین لحظات دوباره خود را به تشک کشتی رساند و موفق شد قادریان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد و صاحب پیراهن تیم ملی در جهانی مجارستان شود.
عبدولی در ابتدای این مبارزه، با اجرای فن کمر چهار امتیاز از حریف پیش افتاد و این نتیجه تا پایان مسابقه باقی ماند تا وی دوبنده تیم ملی را بدست آورد.
قادریان که اعتراض شدیدی به نوع برگزاری مسابقات داشت به کنار تشک آمد و اعتراض خود را به شورای فنی اعلام کرد. در همین زمان محمدرضا گرایی فرنگی کار جوان تیم ملی از قادریان خواست به وسط تشک برگردد تا مسابقه پایان یابد.
بعد از این موضوع و در کنار درب خروجی عبدولی و گرایی به شدت با یکدیگر درگیر شدند که این درگیریبین طرفداران آنها در بیرون خانه کشتی ادامه داشت که با وساطت مسئولان برگزار کننده خاتمه یافت.
مسابقات انتخابی وزن 82 کیلوگرم قرار بود پنجشنبه هفته گذشته برگزار شود که به دلیل شهرآورد تهران لغو شد.
رقابت های جهانی مجارستان از 28 مهر در بوداپست برگزار می شود.
ورزشی **1067**9118**1597


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان شد