لندروور دیفندر با قلب آهنین شورولت کوروت


لندروور دیفندر با قلب آهنین شورولت کوروت

چند وقتی از زمان انتشار خبرهایی درباره ایست کوست دیفندر می‌گذرد. در واقع این کمپانی نام خود را در چند وقت اخیر تغییر داده است. هویت جدید این شرکت هم‌اکنون با E.C.D اتوموتیو دیزاین شناخته می‌شود. خوشبختانه به نظر می‌رسد پروژه‌های لندروور دیفندر خاص این شرکت فوق‌العاده‌تر از همیشه در جریان بوده و جدیدترین محصول... نوشته لندروور دیفندر با قلب...

چند وقتی از زمان انتشار خبرهایی درباره ایست کوست دیفندر می‌گذرد. در واقع این کمپانی نام خود را در چند وقت اخیر تغییر داده است. هویت جدید این شرکت هم‌اکنون با E.C.D اتوموتیو دیزاین شناخته می‌شود. خوشبختانه به نظر می‌رسد پروژه‌های لندروور دیفندر خاص این شرکت فوق‌العاده‌تر از همیشه در جریان بوده و جدیدترین محصول این شرکت نیز اخیراً رونمایی شده است.

لندروور دیفندر با قلب آهنین شورولت کوروت
این خودرو که پروجکت اوولوشن نامیده می‌شود نشان‌دهنده‌ی طراحی خاص دیفندر و همچنین پیشرفت خود کمپانی می‌باشد.

لندروور دیفندر با قلب آهنین شورولت کوروت
در آغاز باید گفت این دیفندر ظاهر بسیار باابهت و گیرایی دارد. بدنه‌ی D110 پذیرای کیت بدنه‌ی پهن کان شده تا به این ترتیب رینگ‌های بزرگ 20 اینچی و لاستیک‌های آفرودر نابی به خوبی در زیر آن جای بگیرند. اگرچه چنین کیت‌هایی معمولاً برای خودنمایی ساخته می‌شوند اما این یکی دارای رنگ هماهنگ برای ترکیب بهتر با بدنه می‌باشد.

لندروور دیفندر با قلب آهنین شورولت کوروت
خب صحبت از رنگ شد و باید گفت پوشش مشکی در جای‌جای بدنه از رینگ‌ها گرفته تا ریل سقف‌ها به چشم می‌خورد. اگر شما این شاسی‌بلند را در فضایی تاریک مشاهده کنید شاید در نگاه اول از هیبت آن بترسید!

لندروور دیفندر با قلب آهنین شورولت کوروت
البته کابین خودرو برخلاف ظاهر، کاملاً تجملاتی و لوکس است. هنوز هم شاهد چرم تیره‌ی زیادی هستیم اما ترکیب مناسبی با رنگ قهوه‌ای ایجاد شده است. این دیفندر سنتی دارای تکنولوژی‌های مدرن زیادی بوده و از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی در داشبورد، شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و سیستم صوتی JL اشاره کرد. پروژه‌های قبلی ایست کوست دیفندر قطعاً ظاهر خوبی دارند اما این یکی واقعاً جلب‌توجه می‌کند.

لندروور دیفندر با قلب آهنین شورولت کوروت
اما انقلاب اصلی زیر کاپوت رخ داده است. پیشرانه‌های LS جنرال موتورز برای اولین بار نیستند که در دیفندر بکار رفته‌اند اما پروجکت اوولوشن یک پله فراتر رفته و دارای پیشرانه 8 سیلندر LS3 با قدرت 430 اسب بخار می‌باشد. این پیشرانه مستقیماً از شورولت کوروت گرفته شده است.

لندروور دیفندر با قلب آهنین شورولت کوروت
این پیشرانه به سیستم اگزوز بورلا متصل شده تا این اطمینان حاصل شود که ظاهر دیفندر خاص ما با صدای آن هماهنگی دارد.

لندروور دیفندر با قلب آهنین شورولت کوروت
E.C.D اتوموتیو دیزاین می‌گوید این پروژه برای مشتری خاص شرکت طراحی شده است. قطعاً خروجی نهایی این کار جذاب‌تر از همیشه خواهد بود.

[دانلود ویدئو]


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شورای رقابت تکذیب کرد؛ دور سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه است