باید حقیقت قرآن کریم در جامعه ظهور یابد


باید حقیقت قرآن کریم در جامعه ظهور یابد

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش، گفت:  باید قرآن کریم را وارد زندگی  روزمره خود کرده و در تمام سطوح اشاعه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، امیر نوشیر قائمی معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش، در محفل انس با قرآن کریم که(سه شنبه، 24 مهر) به مناسبت سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار نیم ضریح حضرت زینب(سلام الله علیها) در مسجد معتضدی برگزار شد، گفت: قرآن معجزه اسلام و‌پیامبراکرم(ص) و کامل ترین کتاب آسمانی است.

وی با اشاره به پرداختن قرآن کریم از ابتدای خلقت انسان تا قیامت و فرجام انسان، افزود: قرآن کریم برنامه ای کامل را پیش روی انسان قرار داده که نحوه زندگی سعادتمندانه را به ما یاد می دهد.

امیر قائمی، اظهار کرد: کسی که به علم قرآن کریم دست یابد، راه آسمان را بهتر از دیگران پیدا می کند و به درگاه الهی تقرب می یابد.

وی ابراز کرد: بیش از هر زمان دیگری، در جامعه کنونی نیازمند بروز و‌ظهور حقیقت قرآن کریم هستیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش، با اشاره به گسترش نفوذ فضای مجازی در خانواده ها و خطرات و آسیب های آن، گفت: باتوجه به توسعه روز افزون این فضای بسیار خطرناک و آلوده، اگر بتوانیم فرهنگ قرآنی را در خانواده خود نهادینه کنیم، قطعاً از این آسیب ها کاسته شده و خانواده ‌‌جامعه خود را در برابر آن مصون می کنیم.

وی با بیان اینکه باید قرآن کریم را وارد زندگی کرده و در تمام سطوح اشاعه دهیم، اذعان کرد: نباید قرآن کریم را تنها در زمان بدرقه کردن مسافر، عقد نکاح و مراسم ختم به کار ببریم.

امیر قائمی، بیان کرد: قرآن برنامه زندگی انسان است اگر به این حقیقت دست یابیم و معنای واقعی آن را درک کنیم هرگز از این کتاب آسمانی جدا نمی شویم.

در ادامه این مراسم از چهره های قرآنی و برگزیدگان مسابقات فرهنگی و عقیدتی قرارگاه منطقه ای غرب ارتش با اهدای لوح سپاس و هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است، فرماندهان، نیروهای کادر و وظیفه در پایان در پاسداشت عشق و ارادتی که به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) دارند، نیم ضریح حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) را که در کارگاه مستقر در حسینیه مسجد معتضدی ساخته شده است، را زیارت کردند و نذورات خود را برای بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی اهداء کردند.

پایان پیام/81

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سیزدهمین محفل قرآنی ربیع‌ القلوب برگزار می شود