مسابقات تیروکمان نظامیان جهان در ایران برگزار می شود


مسابقات تیروکمان نظامیان جهان در ایران برگزار می شود

تهران- ایرنا- معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نخستین دوره مسابقات تیروکمان نظامیان جهان (سیزم) نیمه دوم آبان ماه امسال به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز چهارشنبه افزود: این مسابقات با شرکت بیش از 10 تیم خارجی از نظامیان کشورهای مختلف جهان از 20 تا 25 آبان ماه سال جاری در مجموعه تیروکمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و با توجه به برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده، ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان، آماده برگزاری این مسابقات است.
وی که در حاشیه برنامه ورزش صبحگاهی ستاد ارتش سخن می گفت، با تبریک هفته تربیت بدنی به تمام ورزشکاران و قهرمانان میادین ورزشی کشور تصریح کرد: ورزش در جامعه یک امر ضروری است زیرا نقش بسزایی در سلامت جامعه دارد و همه مقاطع سنی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
معاون هماهنگ کننده ارتش جایگاه ورزش در ارتش را مهم دانست و افزود: ما رزمندگانی تربیت می کنیم که باید از نظر جسمی و روحی و ابعاد دیگر ورزیدگی لازم را داشته باشند و بتوانند در شرایط سخت محیطی، ماموریت نظامی خود را انجام دهند و یکی از مولفه هایی که بر این آمادگی جسمانی اثر می گذارد، ورزش است.
وی همچنین گفت: ورزش عمومی برای تمام کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران واجب است و در برنامه آموزش صبحگاهی یک ساعت برای ورزش در نظر گرفته شده است و همه کارکنان موظفند ورزش صبحگاهی را انجام دهند؛ چرا که علاوه بر تضمین سلامتی و ارتقای آمادگی جسمی و رزمی در شادابی کارکنان نیز بسیار مفید و موثر است.
دریادار سیاری افزود: امروز در سطح یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران نگاه علمی به ورزش می شود و مربیان خاصی که دارای مهارت های علمی و عملی هستند، تمرین های مناسبی را در مراسم ورزش صبحگاهی به کارکنان ارائه می دهند همچنین ورزش های تخصصی و قهرمانی نیز در دستورکار ارتش قرار دارد و ما در مسابقات جهانی سیزم حضور فعالی داشته و ورزشکاران و قهرمانان خوبی تقدیم جامعه ورزشی کشور کرده ایم.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات تیروکمان نظامیان جهان گفت: تیروکمان یکی از ورزش های نظامی دنیا محسوب می شود و تیراندازان ما در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح از آمادگی بسیار خوبی در این رشته قهرمانی برخوردار هستند که رتبه ها و عناوین برتر را نیز در این دوره از مسابقات کسب می کنند.
اجتمام**7029*1834

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی