رپرتاژ آگهی ایران اینترنشنال برای تطهیر بن سلمان از قتل خاشقچی


رپرتاژ آگهی ایران اینترنشنال برای تطهیر بن سلمان از قتل خاشقچی

پس از اعتراف عربستان سعودی به قتل خاشقچی در کنسولگری این کشور در ترکیه، ایران اینترنشنال طرح بزک چهره ولی عهد سعودی را به سرعت در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال که طبق اسناد و شواهد منتشر شده در گاردین، یکی از شبکه‌های رو به افزایش مستقر در لندن است که از سوی عربستان سعودی حمایت مالی می‌شود. این شبکه در تلاش برای تاثیرگذاری میان ایرانیان به ویژه جوانان است.

پس از حادثه تروریستی اهواز و مصاحبه این شبکه با سخنگوی گروهک تروریستی الاحوازیه، بسیاری از کاربران این گفت‌وگو را با مصاحبه با سخنگوی داعش پس از حمله تروریستی در غرب تشبیه کرده‌اند.

در خصوص پرونده قتل جمال خاشقچی، منتقد سعودی که در کنسولگری عربستان توسط عوامل وابسته به رژیم سعودی کشته شد، این شبکه با فرافکنی های مختص به خود، تمام امکانات و ابزارها را به کار بست تا چهره محمد بن سلمان، حامی اصلی این شبکه، برای مخاطبانش مخدوش جلوه نکند.

پس از اعتراف رژیم حاکم بر عربستان به قتل خاشقچی، این شبکه طرح بزک چهره ولی عهد سعودی را به سرعت در دستور کار خود قرار داد. جعفر هاشمی، از کارشناسان این شبکه در برنامه "چشم انداز" با موضوع "قتل خاشقچی" یکی از جمله افرادی بود که چنین مسئولیت خفت باری را بر دوش کشید:


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حسن کامران در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد