اربعین امسال در بحث حمل و نقل 30 میلیارد ریال صرفه جویی شد


فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی جمهوری...
فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، گفت: امسال و در مراسم اربعین حسینی(ع) تنها در بخش حمل و نقل با استفاده از امکانات داخلی حدود 30 میلیارد ریال صرفه جویی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه اربعین ناجا در کرمانشاه، سردار رحمت اله محمدی فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، گفت: معاونت آمادو پشتیبانی ناجا برای مراسم اربعین امسال برنامه های خود را در ۲ بخش ستادی و عملیاتی طراحی کرد.

وی افزود: در بخش عملیاتی کار از شهریورماه آغاز و با نزدیک شدن به ایام اربعین تیم های مختلف در حوزه های کاری مشخص به شهرهای مهران، شلمچه و چذابه اعزام شدند.

سردار محمدی، گفت: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در ۵ حوزه تغذیه، اسکان، حمل و نقل، تعمیر و تجهیز تخصصی و یگان احتیاط فعالیت خود را با استقرار تیم های خود آغاز کرد.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی، یادآوری کرد: در بخش تغذیه کارهای خوبی از جمله هماهنگ کردن برنامه غذایی و بالابردن کیفیت آن انجام گرفت.

وی تصریح کرد: توزیع ۳ میان وعده در روز و ۶۰۰ هزار بسته غذایی در هر ستاد از دیگر اقدامات صورت گرفته بود که باعث شد درصد بالایی از رضایتمندی کسب شود.

سردار محمدی، افتتاح مهمانسرا و آشپزخانه مجهز را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: تا روز پنجشنبه (۱۰ آبان) این خدمات ادامه خواهد داشت.

این مقام بلندپایه انتظامی، در خصوص بحث حمل و نقل نیز گفت: در این خصوص نیز کار بزرگی صورت گرفت که طی آن برای انتقال حدود ۱۰ هزار نفر از همکاران از تهران به مرزهای سه گانه تردد زائران و شهرهای سر راه از امکانات و تجهیزات حمل و نقل داخل ناجا استفاده شد.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته از بخش خصوصی برای این کار انجام میشد، گفت: با اتکا به ظرفیت داخل ناجا نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال در هزینه ها صرفه جویی شد.

سردار محمدی، همچنین از فراهم کردن امکانات لازم برای اقامت و اسکان همکاران ناجا خبر داد و گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته تهیه چادرهای اسکان ۲۰۰ نفره با امکانات کامل بود.

فرمانده آماد و پشتیبانی ناجا، همچنین از فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز واحدهای عملیاتی نیز خبر داد و گفت: در یگان احتیاط نیز که برای نواقع ضروری مورد استفاده قرار میگیرد انواع خودروی اب رسان، سوخت رسان، اتش نشان و ... مهیا شده است تا در صورت نیاز استفاده شود.

سردار محمدی، در پایان گفت؛ اولین نیروهای در صحنه همکاران آماد و پشتیبانی هستند که سفره خدمت رسانی به مردم و زائران را پهن می کنند و آخرین نیروهایی نیز که از صحنه خارج می شوند هم همین همکاران هستند که باید سفره را جمع کنند.

پایان پیام/81
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید