یک چهارم نهایی جام حذفی؛ ماشین سازی 1(2)-(3)1 داماش؛ صعود شگفتی سازان گیلانی به نیمه نهایی!


یک چهارم نهایی جام حذفی؛ ماشین سازی 1(2)-(3)1 داماش؛ صعود شگفتی سازان گیلانی به نیمه نهایی!

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- در چارچوب رقابت های یک چهارم نهایی جام حذفی دو تیم ماشین سازی تبریز و داماش گیلان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید و داماش در ضربات پنالتی با...

طرفداری- در چارچوب رقابت های یک چهارم نهایی جام حذفی دو تیم ماشین سازی تبریز و داماش گیلان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید و داماش در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 و در مجموع 4-3 راهی نیمه نهایی شد.

ترکیب دو تیم

ماشین سازی تبریز:

فرناندو دخسوس سید احمد موسوى محمد حسین کنعانی محمد اهل شاخه عزیز معبودی رضا خالقی فر احمد رضا زنده روح سید احمد مهدی زاده فرید بهزادی کریمی سعید مهری سید محمد خرم الحسین

داماش گیلان:

جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، امیرتیزرو، مصطفی آقاجانی،حسن نیازی، میثم میرپسندیده، علیرضا توکلی، عباس کندل، سعید باقرپسند و علی آل کثیر

خلاصه بازی

دو تیم ماشین سازی و داماش در حالی به مصاف هم رفتند که داماشی ها در مرحل قبلی خود موفق شده بودند چوکای تالش را در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 شکست دهند و در مرحله یک هشتم نهایی نیز با نتیجه 2 بر 0 از پس مقاومت تهران عبور کنند و راهی یک چهارم نهایی شوند.

در آن سوی میدان نیز ماشین سازی ابتدا ستاره کاسپین بابل را با نتیجه 2 بر 0 شکست داده بود و در مرحله یک هشتم نهایی نیز با نتیجه 2 بر 1 تیم قدرتمند پارس جنوبی جم را شکست داده بود.

بازی در نیمه اول با وجود حملات دو تیم مخصوصا ماشین سازی تبریز، با تساوی بدون گل دنبال شد و دو تیم نتوانستند دروزاه یکدیگر را باز کنند.

در نیمه دوم اما بازی جذاب تر و تماشایی تر بود. داماشی ها در دقیقه 54 موفق شدند که دروازه ماشین سازی را باز کنند و یک بر صفر از حریف خود پیشی بگیرند. در دقیقه 54 بازیکنان ماشین سازی در محوطه جریمه خودی روی عباس کندل مرتکب خطا شدند و یک پنالتی به سود گیلانی ها گرفته شد که امیر تیزرو پشت توپ ایستاد و این توپ را درون دروازه قرار داد.

یک چهارم نهایی جام حذفی؛ ماشین سازی 1(2)-(3)1 داماش؛ صعود شگفتی سازان گیلانی به نیمه نهایی!

گیلانی ها در حال خلق شگفتی بودند که در آخرین دقایق بازی و در دقیقه 86، رضا خالقی فر، ناجی همیشگی ماشین سازی بار دیگر گل زد و بازی را به تساوی کشاند. با این گل بازی 1 بر 1 مساوی شد و دو تیم راهی وقت های اضافه شدند تا 30 دقیقه دیگر بازی کنند.

در وقت های اضافه نیز دو تیم کاری از پیش نبردند و عملکرد یکسانی از خود نشان دادند تا آخر سر با نتیجه تساوی دو وقت اضافه 15 دقیقه را به اتمام برسانند. بازی در نهایت به پنالتی رفت تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی را مشخص کند.پ

ضربات پنالتی

اولین ضربه پنالتی را ماشین سازی تبریز زد که محمد خرم الحسینی توپ را درون دروازه قرار داد.

پنالتی اول داماش را محمد مختاری به زیبایی به گل تبدیل کرد.

دومین پنالتی ماشین سازی را اسماعیل فرهادی زد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

دومین پنالتی داماش را عباس کندل به گل تبدیل کرد تا تیمش از ماشین سازی پیشی بگیرد.

سومین پنالتی ماشین سازی را سید احمد موسوی به گل تبدیل کرد.

سومین پنالتی داماش نیز به گل تبدیل شد.

چهارمین پنالتی ماشین سازی نیز توسط دروازه بان مهار شد. توحید غلامی این پنالتی را خراب کرد.

کنعان طاهرنژاد پنالتی چهارم داماش را خراب کرد.

پنجمین پنالتی ماشین سازی توسط رضا خالقی فر به تیر دروازه برخورد کرد تا داماش پیروز این میدان شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روز معرفی به سیمونه اینزاگی مشخص شد/ طارمی بیستم تیرماه در آپیانو جنتیله!