ردای سبز ناجا بر دوش فرمانده جدید


ردای سبز ناجا بر دوش فرمانده جدید

شهرآرا آنلاین (/fa/component/roojanews/frame.html?href=../../) - سیر تغییر و تحول در نیروی انتظامی استان که در طول چند سال اخیر کم هم نبوده است به ایستگاه جدید خود رسید و سردار قادر کریمی که ١۴ ماه قبل سکان هدایت ناجای خراسان رضوی...


شهرآرا آنلاین - سیر تغییر و تحول در نیروی انتظامی استان که در طول چند سال اخیر کم هم نبوده است به ایستگاه جدید خود رسید و سردار قادر کریمی که ١۴ ماه قبل سکان هدایت ناجای خراسان رضوی را از سردار بهمن امیری‌مقدم گرفته بود، این جایگاه را به سرهنگ ابراهیم قربان‌زاده به عنوان سرپرست این مجموعه واگذار کرد. البته سرپرستی بیست‌ونه‌روزه قربان‌زاده هم روز گذشته تمام شد و سبز‌‌پوشان نیروی انتظامی فرمانده جدید خود را شناختند. روز گذشته و در غیاب رسانه‌ها سردار محمدکاظم تقوی که پیش از این جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا بود و دوره‌ای هم مسئولیت مرزبانی خراسان‌ رضوی را بر عهده داشت، به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان معارفه شد، مردی که اکنون جامه سبز نیروی انتظامی به جای لباس خاکی مرزبانی به تنش نشسته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ رضوی هم در دیداری که به همین مناسبت با فرماندهان ارشد نیروی انتظامی داشت، با اشاره به اشراف‌ اطلاعاتی و عملیاتی ناجا در مرزها و ارائه خدمات شایسته و بی‌شائبه به زائران اربعین حسینی در مبادی ورودی سه‌گانه کشور، پیشنهاد داد ‌ستاد اربعین به قرارگاه اربعین تغییر یابد و پلیس فرماندهی این قرارگاه را بر عهده بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، آیت‌ا... سید احمد علم‌الهدی در این دیدار با تشکر از خدمات نیروی انتظامی در مدیریت هوشمندانه بحران‌ها گفت: اقدامات و خدمات خالصانه و ایثارگرانه مجموعه پلیس خراسان رضوی ارتقای احساس امنیت زائران و مجاوران بارگاه امام رضا(ع) را به همراه داشته است.

تاکنون مشکلی امنیتی گزارش نشده است

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات پلیس در حوزه خدماتی، عملیاتی، فرهنگی و اجتماعی برای زائران اربعین ارائه کرد و گفت که خوشبختانه تا ‌امروز‌ هیچ مشکل امنیتی‌ای گزارش نشده است. ‌ناهماهنگی‌هایی در موضوع ارز و مسائل گمرکی داشتیم که خوشبختانه با پیگیری سریع ناجا و تلاش همکاران ما به‌خوبی مدیریت شد.

نیروی انتظامی، پیشانی قدرت امنیت داخلی نظام

استاندار خراسان‌ رضوی هم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان، با اشاره به شرایط تحریم‌ و فشارهای اقتصادی‌ای که امروز کشور‌مان با آن‌ها مواجه است گفت که برخی‌ها این موارد را تهاجم گسترده دشمنان در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی علیه این نظام و ملت می‌دانند در حالی که این موضوع در واقع واکنش استکبار جهانی به قدرت ملت ایران است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان‌ رضوی، علیرضا رشیدیان در ادامه تأکید کرد: ما برای حفظ و تقویت این امنیت و اتحاد باید برنامه‌ریزی توأم با همدلی و انسجام داشته باشیم و حرکت‌های دشمن را به طور دقیق شناسایی و برای مقابله با آن از ظرفیت‌های بالقوه جمهوری اسلامی که بسیار گسترده است استفاده مناسب کنیم.

او همچنین نیروی انتظامی را پیشانی قدرت امنیت جمهوری اسلامی در حوزه داخلی دانست که در این مدت توانسته است مقتدرانه مأموریت و مسئولیت خود را انجام دهد.

لزوم تعامل با مردم

استاندار خراسان رضوی در ادامه این مراسم یکی از نیازمندی‌های جدی نظام به‌ویژه نیروی انتظامی را ارتباط و تعامل بیشتر با مردم اعلام کرد و گفت که این ارتباط مؤثر بین تمامی بدنه نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌ها با مردم به عنوان یکی از محورهای اساسی باید همواره مد نظر قرار گیرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...