فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد


مراسم بزرگداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز یکشنبه همزمان...
مراسم بزرگداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ویژه‌برنامه بزرگداشت ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی امسال به‌طور هم‌زمان با سراسر کشور در ۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.

دانش آموزان ،دانشجویان و دیگر اقشار مردم استان مرکزی از ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی خود رابه محل های مشخص شده رسانده بودند تا هرچه فریاد دارند بر سر آمریکا بکشند و شعار «مرگ بر آمریکا» را منطقی تر از هر زمان دیگری بر پهنه آسمان استان طنین انداز کنند.

سپاسی آشتیانی در سخنرانی روز ۱۳ آبان در اراک عنوان کرد:

صبر و تقوا لازمه پیروزی در مقابل دشمنان است/ آمریکا طی ۴۰ سال گذشته در تمام مبارزات شکست‌خورده است

رئیس حوزه های علمیه استان مرکزی با تکیه‌بر آیات قرآن صبر و تقوا را لازمه پیروزی در مقابل دشمنان دانست و گفت: طبق آیات قرآن اگر مؤمنان به نیکی برسند دشمنانشان عصبانی می‌شوند.

حجت‌الاسلام کاظم سپاسی آشتیانی رئیس حوزه‌های علمیه استان مرکزی به‌عنوان سخنران مراسم روز ۱۳ آبان در اراک ضمن بیان حوادث تاریخی رخ‌داده در ۱۳ آبان گفت: باید این مراسم بزرگ و این حضور پرشور جوانان انقلابی به نمایش درآید تا دشمنان بدانند درحالی‌که ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته است اما انقلاب در اوج جوانی است.

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

سپاسی با تأکید بر اینکه قرآن آیات زیادی در مورد نحوه برخورد با استکبار دارد اظهار کرد: خداوند از مؤمنان می‌خواهد تا دشمنانشان را به‌عنوان محرم اسرار قرار ندهند و انجام این کار را یک اشتباه استراتژیک می‌داند.

وی ادامه داد: ازنظر قرآن هر نقصی که بر مؤمنان وجود داشته باشد دشمنانشان از آن کوتاه نمی‌آیند که همین مسئله را در ۴۰ سال گذشته از انقلاب اسلامی ایران بسیار تجربه کرده‌ایم.

رئیس حوزه‌های علمیه استان مرکزی بابیان اینکه قدرت‌های جهانی هر ضربه‌ای که توانسته‌اند به انقلاب اسلامی زده‌اند تصریح کرد: ضربه‌های آن‌ها چون پتکی است که انقلاب اسلامی را آب‌دیده‌تر می‌کند و ضرباتشان بی‌اثر می‌ماند.

وی به بخش دیگری از آیات قرآن اشاره کرد و بابیان اینکه طبق نظر قرآن دشمنان شما وقتی نام شمارا می‌شنوند بغض گلویشان را می‌فشارد و این بغض نسبت به عصبانیت مخفی‌شان اندک است افزود: امروز می‌بینیم وقتی‌که آقای ترامپ در مورد عظمت ایران صحبت می‌کند بغض در چهره‌اش نمایان می‌شود.

سپاسی با تکیه‌بر آیات قرآن صبر و تقوا را لازمه پیروزی در مقابل دشمنان دانست و عنوان کرد: طبق آیات قرآن اگر مؤمنان به نیکی برسند دشمنانشان عصبانی می‌شوند و اگر مشکلی به آن‌ها برسد دشمنانشان خوشحال خواهند شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مقایسه موقعیت دیروز و امروز ایران و آمریکا پرداخت و تشریح کرد: ملت و بالأخص قشر علمی باید خوب توجه کند و بداند که ۴۰ سال پیش در این کشور ۸۵ هزار مستشار آمریکایی حضور داشتند و بدون اجازه آن‌ها حق کوچک‌ترین فعالیت‌های حساس را نداشتیم.

رئیس حوزه‌های علمیه استان مرکزی مصونیت داشتن آمریکایی‌ها در ایران، گرفتن حق توحش، ارسال هواپیماهای جنگی کشور بدون اطلاع شاه به ویتنام را جز دیگر موارد نفوذ آمریکا در کشور بیان کرد و افزود: کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ نشان از این دارد که آمریکایی‌ها حتی قبل از انقلاب نیز توطئه‌هایی را علیه کشور صورت داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا طی ۴۰ سال گذشته در تمام مبارزات مغلوب بوده و شکست‌خورده است اذعان داشت: در توطئه تحریم‌ها قصد آمریکایی‌ها تسلیم ملت ایران بود که امروز می‌بینیم که پاسخ خود را دریافت می‌کنند و بعد از ۴۰ سال هنوز شعار هیهات من الذله را می‌شنوند.

سپاسی با تأکید بر رشد رده علمی کشور از ۷۲ به ۱۶ طی ۴۰ سال گذشته ادامه داد: امروز با تلاش و استقامت و اختراع و ابداع جوانانمان در علوم استراتژیک اول منطقه هستیم و ازنظر دفاعی به‌قدری قدرتمند شده‌ایم که تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه زیر برد موشک‌های نقطه زن ما قرار دارد.

وی تصریح کرد: یک سری از آقایان داخلی که نمی‌خواهند حقایق انقلاب را ببینند باید کلاهشان را بالاتر بگذارند و از دشمن نترسند، شاید دشمن امکانات داشته باشد ولی باید دانست که ما در مقابل آن‌ها روحیه انقلابی داریم اما متأسفانه باید پرسید چرا برخی از آقایان متوجه نیستند که آمریکا تحلیل رفته و مغلوب است.

رئیس حوزه‌های علمیه استان مرکزی با اشاره به اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی برنامه ۵۰ سال آینده را تنظیم می‌کند اما آمریکایی‌ها با ۷ تریلیون دلار هزینه در منطقه نمی‌توانند حرف اول و آخر را بزنند عنوان کرد: آمریکایی‌ها سعی داشتند که با خروج از برجام و با به صفر رساندن صادرات نفت، جمهوری اسلامی و ملت ایران را تحت‌فشار قرار دهند اما خودشان متوجه شدند که این مسئله شدنی نیست، لذا ۸ کشور را از این تحریم‌ها استثنا کردند.

وی ضمن بیان تلاش‌های انجام‌شده در کشور برنامه‌ریزی دقیق را راه عبور از مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: کارکرد انقلاب آن‌قدر قابل دفاع است که باید به آن پرداخته شود و رسانه‌ها باید ۴۰ سال گذشته و امروز را برای مردم روشن سازند.

سپاسی دستاوردهای کشور در منطقه را ثمره مقاومت و خون شهدا دانست و اظهار کرد: باید در مقابل عظمت این نظام و ملت سجده شکر به‌جا بیاوریم و تقواپیشه کنیم و بدانیم آینده در اختیار جوانان این کشور است.

وی بابیان اینکه آمریکا رو به غروب است و فقط ظاهری از آن باقی‌مانده خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مشکلات فراوانی را برای استکبار به وجود آورده است و باید امروز به این اقتدار و پیشرفت انقلاب و نظام افتخار کنیم و امید است که این مسیر طولانی را باقدرت و قوت طی کنیم.

مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در اراک

تجمع بزرگ ضد استکباری ۱۳ آبان در اراک هم اکنون با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان به‌ویژه دانش‌آموزان در مصلای بیت‌المقدس این شهر در حال برگزاری است.

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در محلات

هم‌زمان با سراسر کشور و در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شعار" مرگ بر آمریکا" در محلات طنین‌انداز شد.

دانش آموزان و دانشجویان محلاتی هم‌زمان با سراسر کشور در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با برپایی راهپیمایی در سطح شهرستان محلات همچون گذشته مشت محکمی بر دندان استکبار جهانی زدند و اعلام کردن، برای همیشه پشتیبان انقلاب، جمهوری اسلامی و دستاوردهای خون شهدا جنگ تحمیلی و علمی کشور خواهند بود.

مردم، دانش آموزان و دانشجویان محلات، صبح امروز با طی مسیر میدان استقلال تا میدان چنار در این شهر، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سر دادند.


فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

پاسخ کوبنده مردم کمیجان در روز ملی استکبارستیزی+تصاویر

هم‌زمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان، روز تسخیر لانه‌ جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی جلوه‌گر روحیه استقلال‌طلبی و هویت انقلابی مردم ایران بود، امروز با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم ظلم‌ستیز شهرستان کمیجان به‌ویژه دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان برگزار شد.

تجمع‌کنندگان با طی مسیر میدان شهرداری، میدان معلم، چهارراه مهدیه تا مصلای این شهر و سردادن شعارهای مختلف، پلاکاردهای حاوی شعارهای استکبارستیزی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «من هم یک سپاهیم»، «غیرت انقلابی» و «لبیک یا خامنه‌ای» و .... حمل کردند.


فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

مردم غرق آباد انزجار خود از استکبار جهانی را به رخ جهانیان کشیدند+تصویر

اقشار مختلف مردم غرق آباد شهرستان ساوه با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

خروش مردم نراق در سالروز تسخیر لانه جاسوسی+تصاویر

مردم همیشه درصحنه شهر نراق همپای مردم سراسر ایران اسلامی شعار«مرگ بر آمریکا و اسرائیل» سر دادند و در سالروز ۱۳ آبان استکبارستیزی خود را بار دیگر به منصه ظهور گذاشتند.

در این مراسم که دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهر تاریخی نراق حضور داشتند، شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این‌همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «ایرانی می‌میرد سازش نمی‌پذیرد»، «دانشجو می‌میرد سازش نمی‌پذیرد» و ... برمی‌دادند.

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

خروش مردم شازند در مقابل مستکبران جهان+تصاویر

مردم، دانش آموزان و دانشجویان شهرستان شازند امروز همزمان با سراسر کشور در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند.

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

مشق استکبار ستیزی مردم و دانش آموزان خندابی+ تصاویر

مردم انقلابی و همیشه در صحنه خنداب در راهپیمایی ۱۳ آبان انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا در استان مرکزی طنین انداز شد

انتهای پیام/

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید