تغییر سبک زندگی زنان ایرانی؛ از مهم‌ترین محورهای تهاجم فرهنگی


تغییر سبک زندگی زنان ایرانی؛ از مهم‌ترین محورهای تهاجم فرهنگی

گروه اجتماعی ـ سرپرست تبلیغات اسلامی داراب تأکید کرد که تغییر سبک زندگی زنان ایرانی از مهم‌ترین محورهای تهاجم فرهنگی در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

تغییر سبک زندگی زنان ایرانی؛ از مهم‌ترین محورهای تهاجم فرهنگی

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام ابوالقاسم صادقی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان داراب امروز، 14 آبان گفت: امروز یکی از مهم‌ترین محورهای تهاجم فرهنگی در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش برای تغییر سبک زندگی زنان ایرانی در موضوع حجاب و عفاف و تبدیل آن به مدل‌های مطرح مدنظر شبکه‌های ماهواره‌ای و غربی است.
وی افزود: هدف غرب از این اقدامات از هم گسیختن نهاد خانواده اصیل ایرانی و سست کردن پایه‌های اعتقادی کانون گرم خانواده مسلمان است.
صادقی بیان کرد: خانواده‌ها در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند زیرا آنان با ترغیب و تشویق فرزندان خود به رعایت حجاب و عفاف می‌توانند در تعمیق و ترویج این نماد عالی شخصیت زن در نسل‌های آینده موثر واقع شوند.
سرپرست تبلیغات اسلامی داراب یادآور شد: رعایت حجاب و عفاف موجب سلامتی فردی و اجتماعی و مصونیت خانواده از خطر ابتذال، اضمحلال و فروپاشی است و می‌تواند مانع بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی شود و غفلت از آن موجب گسترش بی عفتی و بی حجابی در محیط های اجتماعی خواهد شد.
وی تأکید کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از باورهای دینی مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فردی، خانواده و جامعه است.
سرپرست تبلیغات اسلامی داراب در پایان اظهار کرد: از روزی که حجاب دچار تغییر و تحول شد و آزادی‌های تعریف نشده در جامعه ما پا گرفت، طلاق که منفورترین چیزها در نزد پیامبر مکرم اسلام است به میزان نگران کننده‌ای افزایش یافت و در مقابل، ازدواج رو به کاهش نهاد که این مسئله بدون شک تنها بخشی از آثار اجتماعی بد حجابی و بی حجابی در جامعه است.
انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گفت‌وگوی تلفنی نیکولاس مادورو با محمد مخبر