نکته آماری؛ رونالدو برای اولین بار مقابل منچستریونایتد مغلوب شد


نکته آماری؛ رونالدو برای اولین بار مقابل منچستریونایتد مغلوب شد

طرفداری- سرانجام پای کریستیانو رونالدو به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا برای یوونتوس باز شد اما این مهم برای او با شکست مقابل تیم سابقش، منچستریونایتد همراه شد. برای اولین بار از زمان ترک منچستریونایتد است که رونالدو مقابل تیم سابقش طعم تلخ شکست را...

طرفداری- سرانجام پای کریستیانو رونالدو به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا برای یوونتوس باز شد اما این مهم برای او با شکست مقابل تیم سابقش، منچستریونایتد همراه شد. برای اولین بار از زمان ترک منچستریونایتد است که رونالدو مقابل تیم سابقش طعم تلخ شکست را می چشد.

به نقل از اوپتا، هرچند رونالدو پس از 454 در لیگ قهرمانان اروپا به گل رسید و اولین گل خود با پیراهن بیانکونری را به ثمر رساند اما شب تلخی را در آلیانز آرنا مقابل تیم سابقش سپری کرد. فوق ستاره پرتغالی پیش از این 4 بار مقابل شیاطین سرخ قرار گرفته بود اما هرگز مغلوب نشده بود. او 3 برد و 1 تساوی از جدال با تیم سابقش در کارنامه داشت تا اینکه امشب سرانجام مقابل قرمزهای شهر منچستر مغلوب شد.

این درحالی بود که رونالدو در این بازی برای هشتاد و یکمین بار در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت تا از این حیث در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رکورددار شود. هیچ بازیکن (به غیر از دروازه بان) در تاریخ این مسابقات به اندازه رونالدو در دور گروهی این مسابقات به میدان نرفته است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جای خالی ستارگان جوان کشتی آزاد ایران در جام یاریگین روسیه