لوازم‌التحریری که شهدا هدیه فرستادند


کانون فرهنگی هنری ضامن آهو در اقدامی جالب، دسته...
کانون فرهنگی هنری ضامن آهو در اقدامی جالب، دسته هایی از لوازم‌التحریر را به نام یک شهدا مزین کرده است و با نگارش نامه ای به اسم آنان، این هدایا را به نام شهیدان به نیازمندان تقدیم می کند.

فرزانه رفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری «ضامن آهو» مسجد امام جواد (ع) شهر پردیس، در سال 1395 تاسیس شد، گفت: این کانون مسجدی ظرفیت خوبی در محدوده فاز چهارم این شهر در حوزه های فرهنگی، هنری، علمی و آموزشی دارد.

وی افزود: کانون فرهنگی هنری ضامن آهو ضمن اینکه خودکفا است، زمینه اشتغال و درآمدزایی تعدادی از بانوان بی سرپرست یا بدسرپرست را فراهم کرده است.

این عضو کانون فرهنگی هنری ضامن آهو در ادامه با بیان اینکه بانوان بی سرپرست یا بدسرپرست در زمینه گلیم بافی، نمدبافی و قالی بافی، عملکرد خوبی داشته اند، خاطرنشان کرد: ما دارهای قالی را به تعدادی از بانوان تقدیم کردیم و به آنها در تامین مایحتاج‌شان کمک های فراوانی کرده ایم.

رفیعی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری ضامن آهو، همکاری خوبی با جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش فوریت های پزشکی داشته است، گفت: استقبال خوبی از سوی گروه های مختلف مردم به ویژه جوانان از این برنامه شد زیرا تعداد درمانگاه و پزشک در منطقه پردیس کم است.

وی درباره فعالیت های قرآنی کانون فرهنگی هنری ضامن آهو، خاطرنشان کرد: چندین دوره تخصصی آموزش روان‌خوانی، فصیح خوانی و حفظ قرآن در این کانون برگزار شده است.

این عضو کانون فرهنگی هنری ضامن آهو، افزود: همچنین در زمینه آموزش نهج البلاغه و صحیفه سجادیه موفقیت های بسیاری کسب کرده ایم، ضمن اینکه در حوزه قرآنی، مربی نیز تربیت کرده ایم.

رفیعی اضافه کرد: کلاس های آموزش روانخوانی قرآن به روش استاد محسنی –مدرس آستان قدس رضوی- برای دانش آموزان کلاس های اول، دوم و سوم در فصل تابستان در این کانون برگزار شد که با استقبال بسیاری از سوی خانواده ها روبرو شد و به همین دلیل، این کلاس ها را پنج شنبه ها در طول سال برگزار می کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری ضامن آهو موفقیت خوبی در زمینه شناسایی چند خیر برای تامین لوازم التحریر و پوشاک دانش آموزان، داشته است، گفت: هر دسته از لوازم التحریر را نام یک شهید مزین کردیم و با نگارش نامه ای به اسم شهدا، این هدایا را به نام شهدا به نیازمندان تقدیم کردیم، جالب است که دو روز پس از اولین اقدام ما در این زمینه، یکی از دانش آموزان تماس گرفت و گفت، عکس شهیدی که برای او لوازم التحریر فرستاده است، می خواهد که ما عکس آن شهید را تهیه و برای او ارسال کردیم.

این عضو کانون فرهنگی هنری ضامن آهو در پایان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد هر روز با استقبال بیشتری از سوی مردم روبرو می شوند، گفت: خانواده های ایرانی به ویژه متدینین آنان از فضای سازنده تربیتی و علمی این کانون ها رضایت کامل دارند و این موضوع انگیزه ما را برای کار و تلاش بیشتر، افزون کرده است.

پایان پیام/397
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید