رستوران ستاره گیلان


رستوران ستاره گیلان رستورانی است با دکوراسیونی خاص و منویی متنوع از غذاهای لذیذ شمالی. با اینکه در اکثر رستوران های شمال کباب را طبخ کرده و می توانید میل کنید. ولی اگر فقط یکبار کباب ترش رستوران گیلان را که به روشی کاملا متفاوت طبخ می کند نوش جان کنید دیگر کباب ترش هیچ […] نوشته رستوران ستاره گیلان اولین بار در جاهای دیدنی ایران. پدیدار شد.

رستوران ستاره گیلان رستورانی است با دکوراسیونی خاص و منویی متنوع از غذاهای لذیذ شمالی. با اینکه در اکثر رستوران های شمال کباب را طبخ کرده و می توانید میل کنید. ولی اگر فقط یکبار کباب ترش رستوران گیلان را که به روشی کاملا متفاوت طبخ می کند نوش جان کنید دیگر کباب ترش هیچ جا را نمی خورید.رستوران ستاره گیلان در کیلومتر 4 جاده رو به روی هتل فجر قرار گرفته است و وقتی به رستوران ستاره گیلان می روید نگران جای پارک نخواهید بود.
رستوران ستاره گیلان منویی متنوع دارد و همه مواد غذایی آن از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تهیه شده است.همچنین شما می توانید در رستوران ستاره گیلان کته کباب هایی بی نظیر را نوش جان کنید که از گوشت های تازه و درجه یک تهیه شده است و همچنین روزی بیاد ماندنی را در رستوران ستاره گیلان داشته باشید و برای همیشه مشتری ثابت این رستوران بی نظیر شوید.
مطمنا بعد از نوش جان کردن یک غذای لذیذ یک چای دبش هم می چسبد شما می توانید بعد از غذا چای را سفارش دهید که همراه با دورچین کامل و وسوسه انگیز برای شما غزیزان سرو می شود.

رستوران ستاره گیلان

رستوران ستاره گیلان

پربازدیدترین ها:

رستوران ستاره گیلان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت