پول اسپارگارو: کسب سکو در والنسیا باورنکردنی است


موتوجی پی ایران – پول اسپارگارو پس از هایساید بد در بخش ابتدایی مسابقه موتوجی پی والنسیا، یک برگشت فوق العاده داشت و توانست با کسب جایگاه سومی، اولین سکوی کی تی ام را رقم بزند. او در بخش ابتدایی مسابقه در حالی با مارک مارکز برای رده ی سومی رقابت می کرد از موتور RC16 خود به زمین افتاد. او موتور خود را از سنگ ریزهای کنار پیست بیرون کشید و در رده ی...

موتوجی پی ایران – پول اسپارگارو پس از هایساید بد در بخش ابتدایی مسابقه موتوجی پی والنسیا، یک برگشت فوق العاده داشت و توانست با کسب جایگاه سومی، اولین سکوی کی تی ام را رقم بزند.

او در بخش ابتدایی مسابقه در حالی با مارک مارکز برای رده ی سومی رقابت می کرد از موتور RC16 خود به زمین افتاد. او موتور خود را از سنگ ریزهای کنار پیست بیرون کشید و در رده ی هجدهم به مسابقه بازگشت.

پس از آن به دلیل شرایط بد آب و هوایی پرچم قرمز به نمایش در آمد و پس از شروع مجدد مسابقه او از جایگاه هشتم استارت زد و خود را به رده چهارم رساند و پس از زمین خوردن ولنتینو روسی توانست به اولین سکوی موتوجی پی خود برسد. اسپارگارو گفت:

این باورنکردنی است. در بخش ابتدایی مسابقه من احساس خوبی داشتم و راستش در تمام طول آخر هفته با شرایط خیس نیز چنین احساسی حاکم بود. من سریع بودم و توانستم چند دور سریع را به ثبت برسانم.

من با مارکز رقابت کردم و می دیدم که او با لاستیک های عقبش مشکل دارد. من سعی کردم که از داخل و بیرون سبقت بگیرم اما مارکز بسیار دیر ترمز می کرد و هوندا واقعا در شتابگیری بسیار خوب است و من نتوانستم.

پس از آن نیز فشار آوردم و یک هایساید بسیار بد داشتم و با موتوری که قسمت جلویش آسیب دیده بود در رده های 17 یا 18 به مسابقه برگشتم.

پرچم قرمز نیز مانند یک پیام بود و با خودم گفتم”این یک فرصت است، فقط قبولش کن”.

پول اسپارگارو: کسب سکو در والنسیا باورنکردنی استپول اسپارگارو: کسب سکو در والنسیا باورنکردنی است پول اسپارگارو – والنسیا 2018

اسپارگارو در انتها افزود که با کسب سکو توسط موتورسواران کی تی ام در موتو2 و 3، او برای مسابقه فشاری را بر روی خودش احساس می کرد:

تلویزیون تماشا می کردم و فقط منتظر مسابقه بودم و بر روی صندلی کمی احساس ترس کردم، به آب و هوا نگاه داشتم و به بچه ها که چنین مسابقات فوق العاده ای را داشته اند.

با خودم گفتم”اگر کار قابل قبولی انجام ندهی، مضحک به نظر می رسی” و شنیدم که مجری گفت”باید ببینیم پول چکار خواهد کرد و آیا او می تواند به سکو نزدیک باشد” و با خودم گفتم”نه پسر امکان نداره” و بالاخره این کار انجام شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه