قاسمی نژاد: رقیب اصلی مان سپاهان است/ تاکنون 30 تا 32 درصد دریافتی داشتیم


قاسمی نژاد: رقیب اصلی مان سپاهان است/ تاکنون 30 تا 32 درصد دریافتی داشتیم

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تاکنون 30 - 32 درصد قراردادمان را دریافت کردیم و قرار است زمانیکه امتیاز تیم انتقال یافت، مسئولان طلب سال گذشته را تسویه و دریافتی را به 50 درصد برسانند.

قاسمی نژاد: رقیب اصلی مان سپاهان است/ تاکنون 30 تا 32 درصد دریافتی داشتیمامین قاسمی نژاد، هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال درباره وضعیت این تیم بیان کرد: خداراشکر شرایط تیم مان پس از پیروزی مقابل سایپا بهتر شده و امیدوارم مسئولان تیم در نیم فصل به تعهدات شان عمل کنند تا بازیکنی از تیم جدا نشود و بتوانیم به قهرمانی برسیم. برای قهرمانی در نیم فصل، 3 مسابقه سخت در پیش داریم و اصلی ترین رقیب ما سپاهان است و اگر بتوانیم در هفته چهاردهم مقابل این تیم نتیجه خوبی بگیریم، قهرمان نیم فصل خواهیم شد.

او در مورد کارکردن با یحیی گل محمدی گفت: آرامشی که گل محمدی دارد، به تیم تزریق شد و حس مسئولیت پذیری را به بازیکنان و ... انتقال داد و همه بازیکنان از دروازه بان تا مهاجم خوب کار می کنند تا تیم نتیجه بگیرد. هدف ما قهرمانی است و تلاش می کنیم تا به این هدف برسیم. تاکنون 30 - 32 درصد قراردادمان را دریافت کردیم اما از پول پارسال طلب داریم و قرار است زمانیکه امتیاز تیم انتقال یافت، طلب سال گذشته را تسویه و دریافتی را به 50 درصد برسانند.

قاسمی نژاد درباره بازگشت اکبر صادقی از مصدومیت اظهار کرد: اکبر صادقی به جرئت یکی از بهترین هافبک دفاعی های ایران است و متاسفانه پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شد اما مقابل سایپا در 20 دقیقه آخر در زمین حضور یافت و برنامه تیم ما را تغییر داد.

او در پایان درباره دیدار با سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خوبی است و با امیر قلعه نویی عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است. اصلی ترین رقیب مان برای کسب قهرمانی در نیم فصل و پایان فصل سپاهان است و امیدوارم در ورزشگاه این تیم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید:

بیت سعید و مرزبان برترین بازیکن و سرمربی/ پدیده با یکه تازی در صدرنشینی بهترین تیم شد

گل محمدی: بازی متعادلی را از دو تیم شاهد بودیم/ امیدوارم به این روند ادامه دهیم

پدیده ۱ - سایپا صفر/ شکست شاگردان دایی در مشهد و ادامه روند صدر نشینی شاگردان گل محمدی

انتهای پیام/

اظهارات امین قاسمی نژاد درباره شرایط باشگاه پدیده مشهد


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعلام برنامه هفته دوم VNL: ایران و چهار دوئل