معرفی نسل جدید کیا سول 2020 در لس‌آنجلس


جدیدترین نسل کیا سول 2020 برای اولین بار در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس...
جدیدترین نسل کیا سول 2020 برای اولین بار در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس معرفی شد. اگرچه ظاهر کلی این خودرو شبیه مدل قبلی می‌باشد اما در ذات آن تغییرات قابل‌توجهی رخ داده است. سول 2020 جدید از هویت جعبه‌ای شکل استفاده می‌کنند اما در ظاهر آن برخی عناصر آینده‌نگرانه به ویژه در بخش جلو به چشم... The post معرفی نسل جدید کیا سول 2020 در لس‌آنجلس...

جدیدترین نسل کیا سول 2020 برای اولین بار در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس معرفی شد. اگرچه ظاهر کلی این خودرو شبیه مدل قبلی می‌باشد اما در ذات آن تغییرات قابل‌توجهی رخ داده است.

معرفی نسل جدید کیا سول 2020 در لس‌آنجلس
سول 2020 جدید از هویت جعبه‌ای شکل استفاده می‌کنند اما در ظاهر آن برخی عناصر آینده‌نگرانه به ویژه در بخش جلو به چشم می‌خورند. برای مثال یک جفت چراغ جلوی نازک وجود دارد که بالای عناصر مشکی قرار گرفته‌اند و یک جلوپنجره‌ی تیره‌ی بزرگ هم به چشم می‌خورد. در این بخش باید به دیلایت های جدید هم اشاره کنیم.

معرفی نسل جدید کیا سول 2020 در لس‌آنجلس
نمای عقب نیز کاملاً متفاوت با نسل پیشین بوده و شامل چراغ‌های چشمگیری است که روی ستون‌های C هم بسط یافته‌اند. خب صحبت از ستون‌های C شد و باید گفت کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند این ستون‌ها با الهام از بال‌های هواپیما طراحی شده‌اند. ستون‌های C همچنین نشان سول را در خود جای داده‌اند.

معرفی نسل جدید کیا سول 2020 در لس‌آنجلس
از نظر قوای محرکه‌ی بکار رفته نباید انتظار موارد زیادی را داشته باشید. مدل‌های پایه دارای پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتون متر خواهند بود. این پیشرانه با یک گیربکس 6 سرعته دستی یا CVT هوشمند همراه می‌شود. افرادی که به دنبال پرفورمنس بیشتر هستند می‌توانند پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو با خروجی 201 اسبی و گشتاور 264 نیوتون متری را انتخاب کنند. این پیشرانه هم با یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه جفت شده است.

معرفی نسل جدید کیا سول 2020 در لس‌آنجلس
حالا به مهم‌ترین ویژگی سول جدید یعنی مدل تمام الکتریکی آن می‌رسیم. سول الکتریکی از مجموعه باتری 64 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که پشتیبان سیستم شارژ سریع DC بوده و از پیشرانه الکتریکی با قدرت 201 اسبی و گشتاور قابل‌توجه 394 نیوتون متری سود می‌برد. کیا هنوز مشخصات عملکردی این خودرو را اعلام نکرده است.

معرفی نسل جدید کیا سول 2020 در لس‌آنجلس
از جمله ویژگی‌های این خودروی الکتریکی می‌توانیم به چهار حالت رانندگی اکو، کامفورت، اسپورت و اکو پلاس اشاره کرد. این حالت‌ها به‌صورت خودکار خروجی پیشرانه، ترمزهای احیا شونده، سیستم تهویه مطبوع و بخاری را تنظیم کرده و سرعت نیز به‌صورت خودکار محدود می‌شود تا به راندمان پیشرانه کمک شود.

معرفی نسل جدید کیا سول 2020 در لس‌آنجلس
همچنین سول الکتریکی دارای ترمزهای احیا شونده‌ی هوشمندی است که از طریق پدال شیفترها عمل کرده و به راننده اجازه می‌دهند در زمان کاهش سرعت انرژی جنبشی را جذب کرده و برد خودرو را افزایش دهند. همچنین سیستم ترمز و توقف و هوشمند احیای ترمز وجود دارد که سطح ترمز احیا شونده را بسته به خودروی حاضر در جلوی سول الکتریکی تنظیم می‌کند.


طراحان کیا در کابین از موسیقی الهام گرفته و یک سری فرم‌ها و بافت‌هایی طراحی کرده‌اند که منعکس‌کننده‌ی عناصر آکوستیک برای ایجاد تجربه‌ای متفاوت می‌باشد. یکی از عناصر کلیدی بخش داخلی سول جدید نورپردازی مبتنی بر موسیقی است که می‌تواند با موزیک در حال پخش هماهنگ شود. همچنین شارژ بی‌سیم هم نصب شده است.
کیا سول 2020 با صفحه لمسی رنگی 10.25 اینچی در دسترس است. اندروید اتو، اپل کارپلی، دوربین دنده‌عقب، بلوتوث و… از جمله تجهیزات این خودرو هستند. مشتریان همچنین می‌توانند هدآپ دیسپلی 8 اینچی و سیستم صوتی هارمن کاردون 640 واتی با آمپلی‌فایر، 10 بلندگو و یک ساب ووفر را سفارش دهند.

معرفی نسل جدید کیا سول 2020 در لس‌آنجلس
از نظر ایمنی، سول جدید دارای سیستم‌هایی همچون پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار توجه راننده، هشدار نقاط کور، هشدار برخورد از عقب، کروز کنترل هوشمند و دستیار نوربالا می‌باشد.

معرفی نسل جدید کیا سول 2020 در لس‌آنجلس


مدل‌های استاندارد احتراق داخلی کیا سول 2020 در تریم های GT-Line، X-Line و EX دیزاین کالکشن عرضه خواهند شد. از میان این نسخه‌ها شاید مدل X-Line جالب‌توجه‌ترین باشد چراکه خشن‌تر از مدل‌های دیگر طراحی شده است. این مدل از پوشش‌های حفاظتی بدنه، گلگیرهای عضلانی‌تر، عناصر آفرود، رینگ‌های 18 اینچی سفارشی، مه شکن‌ها، بدنه‌ی دو رنگ و… سود می‌برد.

[دانلود ویدئو]