طرح تک شغلی شدن مدیران امور شاهد و ایثارگران دانشگاه های آزاد اسلامی + مصاحبه


مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی کشور در رشت اعلام کرد : مدیران امور شاهد و ایثارگران این دانشگاه تک شغلی می شوند.

طرح تک شغلی شدن مدیران امور شاهد و ایثارگران دانشگاه های آزاد اسلامی + مصاحبهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی کشور در نشست با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در رشت گفت : بر اساس ساختار جدید ، برای ارتقای سطح علمی ، فرهنگی و آموزشی و ارایه بهتر خدمات به دانشجویان ، مدیران امور شاهد و ایثارگران در واحدهای دانشگاهی باید تک شغلی باشند.
نصیرزاده با بیان اینکه200 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه های آزاد اسلامی تحصیل می کنند افزود: 70 هزار نفر از این دانشجویان عضو بند الف هستند.

دریافت
وی با اشاره به اهمیت تربیت دانشجویان متخصص و متعهد در دانشگاه آزاد اسلامی گفت : 900 استاد ایثارگر در دانشگاه های آزاد کشور به تدریس مشغول هستند.
چیرانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان نیز گفت : 2 هزار و 917 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه های آزاد اسلامی استان به تحصیل مشغولند.
حجت الاسلام صفوی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان نیز شهدا و ایثارگران را پرچمدار حرکت انقلابی دانست و گفت : تداوم آرمان ها و آینده انقلاب اسلامی باید بدست فرزندان انقلاب تحقق یابد.
در پایان این نشست از خانواده حامد کوچک زاده شهید فرهنگی و مدافع حرم قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا