رئیس مجلس پاکستان: باید ریشه تروریسم را بخشکانیم


رئیس مجلس پاکستان: باید ریشه تروریسم را بخشکانیم

رئیس مجلس پاکستان گفت: ما باید تلاش کنیم تا ریشه تروریسم را بخشکانیم و در این راستا لازم است به صورت مشترک گام برداریم و تلاش کنیم.

خبرگزاری مهر: «اسد قیصر» رئیس مجلس پاکستان در دومین کنفرانس روسای مجالس شش کشور برای مقابله با تروریسم، اظهار داشت: لازم است در وهله اول از میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم.

رئیس مجلس پاکستان ادامه داد: ما باید تلاش کنیم تا ریشه تروریسم را بخشکانیم و در این راستا لازم است به صورت مشترک گام برداریم و تلاش کنیم.

قیصر تصریح کرد: ما چند کشور دارای فرهنگ و زبان ارزشمند هستیم و می‌توانیم به خوبی در زمینه مبارزه با تروریسم با یکدیگر همکاری کنیم.

وی افزود: کشور‌های ما باید در راستای مقابله با تروریسم نقش مهمی داشته باشند. ایران در دو دهه اخیر با مبارزه با جنگ و تروریسم، دست و پنجه نرم کرده است و تاکنون به خوبی تونسته است مسئولیت خود را در این زمینه انجام دهد.

رئیس مجلس پاکستان اظهار داشت: منطقه ما در شرایط و موقعیت حساس و ویژه‌ای قرار گرفته که لازم است روابط خود در زمینه مقابله با تروریسم را بیش از پیش تقویت کنیم و پاکستان تمام توان خود را در این راستا می‌گذارد.

قیصر خاطرنشان کرد: ما اعتقاد راسخ داریم که برای پیشرفت منطقه‌ای و ریشه کن کردن فقر، چاره‌ای جز تقویت روابط نداریم و همکاری‌های اقتصادی هم باید در اولویت اصلی روابط ما قرار گیرد تا برای مردم زندگی راحت تری را ایجاد کنیم.

وی گفت: ما به مجلس ایران به عنوان میزبان بعدی این کنفرانس، این اطمینان را می‌دهیم که پاکستان همواره همراه ایران خواهد بود و معتقدیم مجلس شورای اسلامی ایران به بهترین نحو ممکن مسئولیت این دوره از کنفرانس را به پایان می‌رساند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیام تسلیت «بورل» به «باقری»