معرفی و دانلود بازی اکشن Shadow Fight 2 Special Edition


موبنا – به تازگی نسخه special این بازی با نام Shadow Fight 2 Special Edition عرضه گردیده است که نسبت به نسخه ی اصلی دارای خط داستانی بیشتری می باشد و همچنین تبلیغات اضافی از بازی حذف گردیده اند. Shadow Fight 2 Special Edition نسخه ی اصلی این بازی اکشن به طور رایگان غرضه گردیده بود ولی این نسخه با توجه به دارا بودن ویژگی های جدید دارای قیمتی...

موبنا – به تازگی نسخه special این بازی با نام Shadow Fight 2 Special Edition عرضه گردیده است که نسبت به نسخه ی اصلی دارای خط داستانی بیشتری می باشد و همچنین تبلیغات اضافی از بازی حذف گردیده اند.

معرفی و دانلود بازی اکشن Shadow Fight 2 Special EditionShadow Fight 2 Special Edition

نسخه ی اصلی این بازی اکشن به طور رایگان غرضه گردیده بود ولی این نسخه با توجه به دارا بودن ویژگی های جدید دارای قیمتی معادل 4.99 دلار در پلی استور می باشد. همانطور که اشاره کردیم بازی دارای بخش داستانی جدیدی نیز می باشد که مربوط به سرگذشت استاد شما می باشذ و بایستی در قالب او بازی کنید و به سرگذشت او پی ببرید. زمانی که در قالب استاد خود در بازی هستید وی در مورد خاطرات و دشمنانش با شما سخن می گوید ، علاوه بر این بخش داستانی مربوط به استاد از نظیر محیطی دارای تنوع خوبی می باشد.

معرفی و دانلود بازی اکشن Shadow Fight 2 Special EditionShadow Fight 2 Special Edition

شخصی سازی و آپگرید کردن سلاح ها نیز دارای جذابیت بخصوصی می باشد و بایستی توجه داشته باشید اگر می خواهید در مبارزات بازی (هر کدام از مناطق دارای مبارزات با سختی متفاوتی هستند) موفق شوید بایستی سلاح های جدیدی را طول بازی در اختیار بگیرید و آن ها را تا آخرین سطح ممکن آپگرید نمایید. در کنار سلاح های خود بایستی به Perk ها نیز توجه ویژه ای داشته باشید زیرا با استفاده از آن ها می توانید فنون رزمی جدیدی را دریافت نمایید ، بعبارت بهتر می توان گفتن با بالا بردن سطح خود در بازی می توانید استایل مبارز خود را آن طور که می خواهید شکل دهید. سازندگان در طراحی محیط ها و گرافیک بازی بسیار خوب عمل کرده اند و می توان گرافیک بازی را از نقاط قوت آن به شمار آورد که جذابیت بازی را بیش از پیش کرده است.

تصاویر بازی Shadow Fight 2 Special Edition :

دانلود بازی Shadow Fight 2 Special Edition :

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت