عده‌ای نمی‌خواهند پروژه انتقال آب به ساوه اجرایی شود


عده‌ای نمی‌خواهند پروژه انتقال آب به ساوه اجرایی شود

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده‌ای نمی‌خواهند که پروژه انتقال آب به ساوه از سد کوچری اجرایی شود، گفت: چه اصراری بر ادامه کار پیمانکار فعلی پروژه هست؟

به گزارش ایسنا، محمدرضا منصوری در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با انتقاد شدید نسبت به روند اجرای پروژه انتقال آب به ساوه از سد کوچری اظهار کرد: طی 2.5 سال اخیر تلاش‌های بسیاری برای به سرانجام رسیدن پروژه انتقال آب به ساوه انجام گرفته است، اما هنوز پیمانکار کاری از پیش نبرده است و این آخرین اولتیماتوم جهت تعیین تکلیف پروژه است، در غیر این صورت از مراجع قضایی روند را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه 15 سال است که آب استان مرکزی به استانی دیگر می‌رود و هیچکس مقاومتی در این راستا ندارد، گفت: ظاهرا دست‌هایی پشت پرده است که آب از سد کوچری به ساوه نرسد، طی یک سال اخیر 2.4 کیلومتر لوله جهت نصب آماده بوده است اما پیمانکار هیچ‌ اقدامی نکرده است و مدیر دولتی همچنان اصرار بر ادامه کار با پیمانکار این طرح دارد.

منصوری با تاکید بر اینکه گرفتار یک بازی شده‌ایم که دیگر باید پایان یابد، افزود: قرارداد این پروژه که آلوده به فساد است دی ماه تمام می‌شود، اما مدیر دولتی همچنان اصرار بر تمدید قرارداد با این پیمانکار دارد، در حالی که باید برای این قرارداد 2 ساله خود که کاری از پیش‌ نبرده است خسارت پرداخت کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا در زمان مناقصه جهادنصر که پیشنهاد 50 میلیارد تومانی جهت اجرای پروژه داد قبول نکردید، اما بخش خصوصی که رقم 70 میلیارد تومان پیشنهاد کرد مورد قبول قرار گرفت؟ تا به امروز حتی بودجه‌هایی که برای این طرح تخصیص یافته است، به تهران بازگشت داده شده است، اما متاسفانه هیچ یک از مسئولان استان پیگیری نمی کنند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رضایتمندی از عملکرد پرستاران در خمین 80 درصد است