مردم شهیدپرور ایران هرگز اجازه تسلط غارتگران به کشور را نمی‌دهند


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ایران 300 هزار...
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ایران 300 هزار شهید را در راه خدا تقدیم انقلاب اسلامی کردند، گفت: به همین جهت هرگز اجازه نمی‌دهند که غارتگران از سوی دیگر دنیا بار دیگر بر سرمایه‌های ما مسلط شوند.

آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر اظهار کرد: دشمنان، شیاطین، غارتگران و چپاولگران از سالی که انقلاب اسلامی به وجود آمد با اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در جنگ و ستیز بودند.

وی افزود: حق و باطل همیشه در روبروی هم قرار دارند این در حالی است که هیچ‌گاه به‌طور مطلق حق در جامعه ایجاد نشده و باطل نیز هرگز به‌طور کامل برچیده نمی‌شود.

اسلامی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از افرادی که با نظام رابطه خوشی نداشتند با انقلاب اسلامی ایران به ستیز برخاستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دشمنان ابتدا در سال ۷۸ به تهران واردشده و آشوب ایجاد کردند این در حالی است که فتنه نافرجام سال ۷۸ آن‌ها را واداشت تا ده سال بعد در دی ماه سال ۸۸ آشوب جدیدی را به راه بیندازد.

امام‌جمعه مردم تاکستان با بیان اینکه ظاهر آشوب سال ۷۸ مبارزات سیاسی بود به‌طوری‌که برخی به دنبال قدرت‌نمایی و اتخاذ مقام حکومتی بودند، گفت: دشمنان در سال ۸۸ باطن خود را که دشمنی و عداوت دیرینه با دیانت و اسلامیت انقلاب بود آشکار ساختند.

اسلامی با اشاره به اینکه دشمن سال ۸۸ و ۹۶ در واقع همان دشمن سال ۷۸ و دوران پیش از انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: این افراد با عاشورای امام حسین علیه‌السلام و همچنین هیئت‌های عزاداری خصمانه برخورد کردند و به مقدسات توهین نمودند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اما دشمنان در سال ۹۶ آنچه در باطن داشته و مخفی کرده بودند بسیار واضح‌تر گذشته به همگان نشان دادند آن‌ها با قرآن و مقدسات به جنگ پرداخته، لباس‌های طلبه‌های 18 ساله را به آتش کشیدند، اموال را غارت نمودند و اتاق درس طلاب را تخریب کردند.

امام‌جمعه مردم تاکستان اظهار کرد: همچنین آن‌ها بدترین جسارت‌ها را به مقدسات دینی همچون کتاب مقدس قرآن و نهج‌البلاغه روا داشتند.

اسلامی با اشاره به تفاوت آشوب سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۶ افزود: در سال‌های ۷۸ و ۸۸ دشمنان تصور می‌کردند که اگر شلوغی و آشوب را در پایتخت جمهوری اسلامی ایران آغاز کنند می‌توانند به هدف خود برسند اما این در حالی است که در سال ۹۶ تغییر تاکتیک داده و سعی کردند این بار از استان‌های کوچک شروع کنند تا آشوب آرام‌آرام به تهران برسد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: البته نه در تهران موفق شدند که به اهداف پلید خود برسند و نه در مناطق کوچک توانستند به اهداف شیطانی خود دست یابند چراکه مردم در مقابل آن‌ها ایستادند.

امام‌جمعه مردم تاکستان اظهار کرد: پس از برپایی آشوب از سوی دشمنان؛ جوانان، مردان و زنان ما در کمتر از 15 ساعت به صورت خودجوش اقدام به تظاهرات علیه اغتشاشگران کردند.

اسلامی افزود: مردم قزوین و تاکستان همچون دیگر مردمان غیور ایرانی این اغتشاش و آشوب را تحمل نکرده و با برپایی تظاهراتی عظیم از دشمنان نظام و انقلاب برائت جستند.

وی عنوان کرد: مردم ایران ۳۰۰ هزار شهید در راه خدا تقدیم انقلاب اسلامی کردند و به همین جهت هرگز اجازه نمی‌دهند که غارتگران از سوی دیگر دنیا بار دیگر بر سرمایه‌های ما مسلط شوند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته