مایکل شوماخر؛ پدر موفقیت های پنج سال اخیر مرسدس در فرمول یک


فرمول یک ایران – مدیر تیم مرسدس، توتو ولف در وصف مایکل شوماخر گفت که این اسطوره پدر موفقیت های سال های اخیر پیکان های نقره ای در فرمول یک است. دیروز تولد 50 سالگی مردی بود که فراری تمام افتخارات اوایل دهه 2000 را مدیون اوست و به نظر ولف شادی های حال حاضر مرسدس نیز مدیون این اسطوره فرمول یک است. مدیر مرسدس گفت: مایکل یکی از پدران و پایه گذاران...

فرمول یک ایران – مدیر تیم مرسدس، توتو ولف در وصف مایکل شوماخر گفت که این اسطوره پدر موفقیت های سال های اخیر پیکان های نقره ای در فرمول یک است.

دیروز تولد 50 سالگی مردی بود که فراری تمام افتخارات اوایل دهه 2000 را مدیون اوست و به نظر ولف شادی های حال حاضر مرسدس نیز مدیون این اسطوره فرمول یک است. مدیر مرسدس گفت:

مایکل یکی از پدران و پایه گذاران موفقیت هایی است که ما در پنج سال گذشته داشته ایم. راننده دیگری مانند او وجود ندارد و تجربه بسیار زیاد او در توسعه تیم به ما کمک بسیاری کرد.

وقتی که ما دوباره به فرمول یک پیوستیم او در تیم نقش کلیدی داشت و از جمله افرادی بود که موفقیت های آینده ما را پایه گذاری کرد. ما برای همه ی چیزهایی که برایمان انجام داد بسیار سپاسگزاریم.

مایکل تا به حال تاثیر زیادی در فرمول یک داشته است. نه فقط به خاطر رکوردهایش که هنوز پابرجاست بلکه او شکل این ورزش را تغییر داد. با توجه به جزئیات و دانش فنی اش، فرمول یک را به سطح تازه ای برد.

مایکل شوماخر؛ پدر موفقیت های پنج سال اخیر مرسدس در فرمول یک مایکل شوماخر؛ پدر موفقیت های پنج سال اخیر مرسدس در فرمول یک لوئیس همیلتون و مایکل شوماخر

ولف در ادامه درباره ی اولین برخوردش با مایکل گفت:

من به یاد دارم اولین بار در 2012 که مایکل را ملاقات کردم، در پروازی از زوریخ به سنگاپور بود. او کنارم نشسته بود و از من پرسید که آیا برای بازی تخته نرد آماده ام.

با خودم فکر می کردم که بازیگر خوبی هستم اما در همان اولین راند مرا شکست داد زیرا من مجذوب شخصیت او شده بودم. در نهایت ما بازی را تمام کردیم و در کل سفر با یکدیگر صحبت کردیم.

ما یک مکالمه واقعا خوب و صادقانه داشتیم و زمانی که فرود آمدیم با خودم احساس کردم که من او را خیلی وقت است که می شناسم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



دیوار قهرمانان فرمول یک