درخواست نتانیاهو در نشست خبری با بولتون


درخواست نتانیاهو در نشست خبری با بولتون

ایرنا نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در کنفرانس خبری مشترک با جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا، خواستار به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان اشغال از سوی دونالد ترامپ شد.

به گزارش پایگاه خبری فلسین الیوم، بنیامین نتانیاهو افزود: فردا به بلندی های جولان خواهیم رفت و آن زمان آقای بولتون می فهمید که برای چه ما این بلندی ها را تا ابد ترک نخواهیم کرد.
نتانیاهو همچنین از دونالد ترامپ به خاطر حمایتش از رژیم صهیونیستی تشکر کرد و گفت: که رئیس جمهوری آمریکا همان طور که گفته از تهدید ایران نمی ترسد.

جان بولتون نیز گفت: واشنگتن از حق اسرائیل برای دفاع از خودش حمایت می کند و هر کشوری در خاورمیانه در خصوص حمایت آمریکا از آن شک کند نصیحت می کنم که در افکارش تجدید نظر کند.
مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: تنها زمانی آمریکا نیروهایش را از سوریه خارج می کند که خطری اسرائیل را تهدید نکند.
بولتون فردا دوشنبه در سفر به آنکارا با مقام های ترکیه ای دیدار و درباره سوریه گفت وگو می کند.

مشاور امنیت ملی ترامپ پیش تر در گفت وگو با خبرنگارانی که وی را در سفر به سرزمین های اشغالی فلسطین و ترکیه همراهی می کنند، اظهار داشت: ترامپ خواهان حفاظت از کُردهای سوری پس از خروج از سوریه است و این یکی از شرط هایی خواهد بود که باید پیش از عقب نشینی نیروهای آمریکایی برآورده شود.
«جوزف دانفورد» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و «جیمز جفری» فرستاده آمریکا در امور سوریه، بولتون را در این سفر همراهی می کنند.

49311

کد خبر 1220045

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هاآرتص: نتانیاهو نمی‌خواهد به عربستان امتیاز بدهد