فلاویو بریاتوره موافق تغییر مدیریت تیم فرمول یک فراری


فرمول یک ایران – فلاویو بریاتوره مدیر سابق تیم های رنو و بنتون معتقد است که تصمیم تیم فراری مبنی بر اخراج مائوریزیو آریوابنه درست بوده است. فراری در روز دوشنبه رسما تایید کرد که آریوابنه از سمت خود به عنوان مدیر تیم فراری برکنار خواهد شد و مدیر فنی این تیم، متیا بینوتو جای او را در راس تیم خواهد گرفت. بریاتوره نیز به رسانه های ایتالیایی...

فرمول یک ایران – فلاویو بریاتوره مدیر سابق تیم های رنو و بنتون معتقد است که تصمیم تیم فراری مبنی بر اخراج مائوریزیو آریوابنه درست بوده است.

فراری در روز دوشنبه رسما تایید کرد که آریوابنه از سمت خود به عنوان مدیر تیم فراری برکنار خواهد شد و مدیر فنی این تیم، متیا بینوتو جای او را در راس تیم خواهد گرفت.

بریاتوره نیز به رسانه های ایتالیایی گفت:

فراری امسال آنچه که برای قهرمانی نیاز است را داشت اما قهرمان نشد. وقتی که شما برنده نمی شوید، بعضی چیزها باید تغییر کند و تصور می کنم کسانی که مارانلو را مدیریت می کنند به این فکر کرده اند.

فلاویو بریاتوره موافق تغییر مدیریت تیم فرمول یک فراری فلاویو بریاتوره موافق تغییر مدیریت تیم فرمول یک فراری مائوریزیو آریوابنه و متیا بینوتو

از دیدگاه بریاتوره، فراری فقط باید خودش را برای از دست دادن قهرمانی در برابر مرسدس سرزنش کند و این تغییر مدیریت می تواند به تغییر عملکرد تیم ایتالیایی کمک کند:

بینوتو کارش به عنوان یک مدیر فنی فوق العاده بوده است. سال گذشته فراری یک ماشین بسیار خوب و سریع داشت و یک تغییر در میان مدیریت راننده هایشان می توانست قهرمانی را برای آن ها به ارمغان آورد.

خواهیم دید که او به عنوان مدیر تیم چه کار خواهد کرد و فکر نمی کنم که او هر دو سمت مدیر تیم و مدیر فنی را بر عهده بگیرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟