عطا و قانونی و عبدالله و ربانی و... اعدام کنید!


تاجیکان دشمنان درونی شان را باید ترور یا نابود کنند، خیانت کاران را مجازات و به چوبه دار آویز کنند تا بیشتر از این به کٌشتارگاه کرزی، غنی و اتمر فرستاده نشوند. یونس قانونی و عبدالله را همراه دیگر کسانی که دست به خیانت زده اند در کنار...

تاجیکان دشمنان درونی شان را باید ترور یا نابود کنند، خیانت کاران را مجازات و به چوبه دار آویز کنند تا بیشتر از این به کٌشتارگاه کرزی، غنی و اتمر فرستاده نشوند.
یونس قانونی و عبدالله را همراه دیگر کسانی که دست به خیانت زده اند در کنار اتمر و غنی قرار گرفته اند در دروازه پنجشیر اعدم شان کنند،
عطا محمد نور را در سر دروازه بلخ اعدام کنند،
صلاح الدین را در فیض آباد بدخشان اعدام کنند،
اسماعیل خان را در چهار راهی هرات اعدام کنند،
هر خیانت کاری که در کنار اشرف غنی یا اتمر قرار می گیرد را در هر شهری تاجیکان ترور و به قتل برسانند جنازه آنها را دفن نکنند بگذارند تا سگ های گرسنه بخورند تا درس عبرتی شود برای خیانت کاران تاریخ بشر.

بارها نوشتم که غنی، کرزی، اتمر، احدی، خلیل زاد، زاخیل وال، خرم و... یکی هستند با برنامه بر علیه ما پیش می روند و نوشتم اتمر بیرون آمده تا جریان مخالفان غنی را در دست بگیرد در ظاهر مخالف در باطن یکی هستند، در گفتار مخالف در عمل یکی هستند.
این برنامه فاشیست ها را چند ماه قبل به آقای پدرام یاد آور شدم...

تاجیک تباران عزیز!
یک راه نجات است که قطار مرگ مان را توقیف کنیم و آن اینکه سران خیانت کار را که در هر جا دیدیم به قتل برسانیم یا اینکه مجلسی دایر کردند سران حزب جمعیت در آن حضور داشت آنجا را منفجر کنیم تا همه هلاک شوند مردم از شرشان راحت شوند.
اگر نمی توانیم این مزدوران و شیطان صفتان را به قتل برسانیم حد اقل در کنارشان قرار نگیریم، هر رای ما به اتمر و اشرف غنی خیانت در حق خون شهیدان این وطن است که از پشت توسط این شیادان کٌشته شده اند، هر رای ما به این وطن فروشان خیانت به ارزشها و آرمانهای مسعود است، هر کمپین و کمک ما به اینها جفا در حق آرزوهای مسعود و شهیدان راه آزادی و... است.
پس مراقب خودمان باشیم.
راه مان را از این دلالان جدا کنیم مبادا آیندگان ما را نفرین کنند کمک نکردن به افراد نامبرده کوچک ترین خدمت به مردم ما است که انجام می دهیم نه بهترین آن...!

گل امیری


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بزرگترین حج؛ حج دل است!