اختصاص 2.9 میلیارد تومان به برنامه‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر


گروه فرهنگی ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه بویراحمد گفت:...
گروه فرهنگی ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه بویراحمد گفت: امسال 2 میلیارد و 985 میلیون تومان به برنامه‌‌های اجرایی کمیته امداد در ایام‌ الله مبارک دهه فجر اختصاص‌ یافته است.

اختصاص 2.9 میلیارد تومان به برنامه‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه بویراحمد روز گذشته، 19 دی‌ماه در نخستین نشست کارگروه همیاری و خدمت‌ رسانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) کشور ما را متحول و انقلابی را بنا گذاشتند که یک اتفاق کم ‌نظیر در عالم بود، اظهار کرد: ما در این انقلاب قبل و بعد از آن شهدایی داشتیم که امنیت امروز جامعه اسلامی را مدیون خون پاک آنها هستیم.
وی با اشاره به اینکه در طول 40 ‌ساله انقلاب اقدامات مؤثری در کشور انجام ‌گرفته، افزود: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که به ما استقلال و آزادی بخشیده و این مردم ما هستند که در ارکان نظام تصمیم‌ گیرنده‌اند و علیرغم همه تحریم‌ها، می‌‌توانیم در دنیا حرف خود را بزنیم.
وی با بیان اینکه همه ما باید به‌ گونه ‌ای عمل کنیم که امید را در دل مردم زنده نگه ‌داریم و مردم را نسبت به ‌نظام و انقلاب بدبین نکنیم، اضافه کرد: 2 میلیارد و 985 میلیون تومان به برنامه‌‌های اجرایی کمیته امداد در ایام ‌الله مبارک دهه فجر امسال اختصاص ‌یافته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه بویراحمد با اشاره به برنامه‌‌های اجرایی کمیته امداد در دهه فجر امسال، بیان کرد: یکی از مهم ‌ترین برنامه‌‌های این نهاد در این ایام، افتتاح 40 واحد مسکن مددجویی با اعتبار هر واحد 45 میلیون تومان در مجموع یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای مددجویان نیازمند است.
مبشری با اشاره به اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از اساسی‌‌ترین برنامه‌‌های این نهاد است، تصریح کرد: در این زمینه در ایام ‌الله مبارک دهه فجر امسال 40 مددجوی این نهاد با اجرای طرح ‌های اشتغال با اعتبار 800 میلیون تومان صاحب شغل و درآمد می‌شوند.
وی پرداخت 40 فقره وام قرض‌ الحسنه پنج میلیون تومانی با مجموع 200 میلیون تومان را از دیگر برنامه‌‌های این نهاد برشمرد و ابراز کرد: پرداخت جهیزیه به 40 زوج جوان با هزینه 120 میلیون تومان و اعزام 40 نفر از مددجویان به کربلای معلی با اعتبار 65 میلیون تومان، افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد استان و کلنگ زنی ساختمان‌‌های اداری کمیته امداد بهمئی و دهدشت از دیگر برنامه‌های این نهاد است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه بویراحمد با تاکید بر لزوم بازگو کردن خدمات نظام برای آگاه‌ سازی مردم، یادآور شد: امید است همه ما دستگاه‌‌های عضو کارگروه در چنین شرایط زمانی حساس و با توجه به مسئولیتی که برعهده‌ داریم با تمام توان در مسیر سرعت بخشی و ارائه خدمات مطلوب‌‌تر به مردم به‌ خصوص نیازمندان حرکت کنیم.
یادآورمی‌شود، برگزاری جشنواره‌‌های ملی، رونمایی از طرح‌‌های اشتغال ‌زایی با تقدیر از نفرات برتر، بهره‌ برداری از طرح‌‌های خدماتی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی، ارائه گزارش عملکرد 40 ساله ادارات، راه‌ اندازی کاروان‌‌های زیارتی با مشارکت خیرین و برگزاری نمایشگاه‌‌های تولیدات و توانمندی‌های زنان سرپرست خانوار از مصوبات این نشست بود.
معرفی دستاوردهای آنها و فروش محصولات مناسب، برگزاری همایش تقدیر از فرزندان نخبه جامعه هدف ادارات عضو کارگروه، ارائه خدمات رایگان درمانی و بهداشتی در مناطق محروم روستایی، برگزاری دوره‌‌های آموزشی، سرکشی از خانواده‌‌های معظم شهدا و مددجویان، اعزام گروه‌‌های جهادی به مناطق محروم و تولید تیزر به‌ عنوان گزارش عملکرد 40 ‌ساله ادارات با عنوان 40 برگ خدمت از دیگرمصوبات این کارگروه بود.
انتهای پیام


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته