با درخشش مهند علی و بشار رسن؛/ گزارش زنده؛ یمن 0- عراق 2


با درخشش مهند علی و بشار رسن؛/ گزارش زنده؛ یمن 0- عراق 2

ملی پوشان عراق با گل‌های مهند علی و بشار رسن از یمن پیش افتادند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی یمن که در نخستین بازی جام ملت‌های 2019 با پنج گل مقابل ملی پوشان ایران شکست خورد و شروع ضعیفی در این رقابت‌ها داشت، از ساعت 17 به مصاف عراق رفته و سعی دارد در این مسابقه حداقل یک امتیاز بگیرد و امیدوار به صعود از مرحله گروهی بماند، اما در سمت مقابل عراقی‌ها نیز نمی‌خواهند فرصت هم‌امتیاز شدن با شاگردان کی‌روش که امروز برابر ویتنام به برتری رسیدند را از دست بدهند و شانس صدرنشینی خود را کاهش دهند؛ تیم عراق بعد از آنکه در دیدار اخیرش به پیروزی دست یافت، به دنبال برتری مقابل یمن است تا صعودش از مرحله گروهی را قطعی کند.


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های ملی یمن و عراق را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


جام ملت‌های آسیا - امارات 2019 ؛ گروه D
شنبه: 97/10/22 ؛ ساعت: 17
استادیوم: الشارجه
داور: فو مین(چین)؛ کمک‌ها: هو ویمینگ و کائو یو؛ داور چهارم: محمد مو آزی(مالزی)/ کمک داوران پشت دروازه: ما نینگ(چین) و لیو کوک مان(هنگ کنگ)

تیم ملی یمن
سعود السوادی، عمار حمصان، مدیر عبدربه، محمد با رویس، احمد علی الحیفی، حسین الغازی، علاء الصاصی، عبدالواسع المطری، احمد السروری و عماد منصور توفیق.
سرمربی: جان کوشیان

تیم ملی عراق
جلال حسن جاسم، علی عدنان کاظم، علاء علی مهاوی، احمد ابراهیم خلف، ربین غریب سولاقا، همام طارق فرج، صفاء هادی عبدالله، بشار رسن بنیان، حسین علی السعیدی، احمد یاسین غنی و مهند علی کاظم.
سرمربی: سرکو کاتانچ

شرح گل


یمن صفر - عراق 1 (دقیقه 11: مهند علی): بشار رسن در مقابل محوطه جریمه یمن به مهند علی پاس داد که این مهاجم 18 ساله با پیشتازی از مقابل چهار مدافع حریف و حرکتی تماشایی، با شوت روی پای زیبا دروازه را باز کرد و گل اول عراق را به ثمر رساند.

یمن صفر - عراق 2 (دقیقه 19: بشار رسن): ستاره پرسپولیس و تیم ملی عراق بعد از آنکه پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، حسین الغازی را فریب داد و شوت‌زنی کرد که ضربه او پس از برخورد به پای مدیر عبدربه و تیرک عمودی دروازه یمن، تبدیل به گل شد.


لحظات حساس


دقیقه 16: ارسال احمد السروری از روی ضربه آزاد سمت راست زمین و ضربه سر عبدالواسع المطری به شکل خطرناکی از روی تیرک افقی دروازه عراق به بیرون رفت.

دقیقه 21: پاس در عمق علی عدنان را سعود السوادی زودتر از بشار رسن جمع کرد تا عراق به گل سوم نرسد.


در حاشیه


* همام طارق و بشار رسن، دو ملی پوش عراقی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برخلاف دیدار اخیرشان برابر ویتنام، در بازی امروز مقابل یمن از ابتدا در ترکیب حضو دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پس از 6664 روز و شکستن رکورد بهترین جایگاه در رنکینگ/ تاریخ‌سازی در انتظار ایران: صعود ...