مدیرکل راهداری لرستان : مصرف بیش از 1000 تن شن و نمک در جاده های استان


مدیرکل راهداری لرستان : مصرف بیش از 1000 تن شن و نمک در جاده های استان

در حالی که در 48 ساعت گذشته، یکهزار و 280 کیلومتر-باند برفروبی در محورهای اصلی، شریانی و فرعی لرستان انجام شده، برفروبی در برخی از محورهای روستایی و صعب‌العبور ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه شاهد بارش کم‌سابقه باران و برف در محورهای استان بودیم به طوری که در این مدت یکهزار و ۲۸۰ کیلومتر برفروبی و ۲۶ مورد ریزش برداری از سطح راه‌ها صورت گرفته است.

عباس شرفی از مصرف یکهزار و ۸۵ تن شن و نمک در دو روز اخیر خبر داد و گفت: باتوجه به حجم بارش، عملیات برفروبی در برخی از محورهای روستایی و صعب‌العبور استان ادامه دارد.

استفاده از تمام ظرفیت کارکنان و ماشین‌آلات راهداری لرستان

شرفی با بیان اینکه تمام ظرفیت کارکنان و ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در مدت یادشده برای جلوگیری از انسداد محورها بکار گرفته شده است، افزود: در روز ۲۳ دی تعداد ۱۵۹ نفر نیروی راهداری با ۱۰۷ دستگاه ماشین‌آلات و در روز ۲۴ دی ماه ۱۱۸ نفر نیروی راهدار با در اختیار داشتن ۱۸۶دستگاه به صورت تمام وقت مشغول خدمت رسانی به هموطنان، عملیات راهداری و باز نگه‌داشتن راه‌های استان بوده‌اند.

وی اظهار کرد: در این مدت چندین مورد ریزش کوه به داخل جاده در محور پلدختر اتفاق افتاد که با تلاش بی وقفه همکاران، عملیات ریزش‌برداری به سرعت انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مردم حتی المقدور از سفر در این هفته خودداری کنند و درصورت لزوم با تجهیزات ایمنی به‌ویژه زنجیرچرخ و اطمینان از سلامت خودرو اقدام به سفر نمایند.​

۴۶

کد خبر 1222765

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بستری بیماران کرونایی در استان بوشهر صعودی شد