آیت الله نوری همدانی: مردم باید ارزانی را در سفره های خود مشاهده کنند


آیت الله نوری همدانی: مردم باید ارزانی را در سفره های خود مشاهده کنند

آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار با استاندار همدان گفت: کسانی که در مملکت اسلامی مسؤولیت می پذیرند باید مؤمن، متخصص و متعهد باشند تا به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ آیت الله نوری همدانی از مراجع اعظام در دیدار با سید سعید شاهرخی، با اعلام مطلب فوق افزودند: اسلام، ولایت فقیه و مردم سه رکن اساسی انقلاب اسلامی هستند.

ایشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسیاری از ارزش های انسانی را برای جامعه به ارمغان آورد و بسیاری از منکرات را از میان برد، تاکید کردند: امروز در نظامی زندگی می کنیم که ولایی بوده و پس از قرن ها استبداد و استعمار نظام های ظالم به وجود آمده است و توجه ویژه ای به مردم دارد.

آیت الله نوری همدانی، مردم همدان را انقلابی، متدین و پیشگام درانقلاب دانست و تصریح کرد: امام راحل با نهضت خود اسلام ناب محمدی را احیا کردند و ولایت فقیه نیز مردم را از چنگ استبداد نجات داده است.

استاندار همدان نیز در دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی گفت: در استان وحدت و همدلی خوبی بدون کمترین حاشیه بین مدیریت اجرایی، نمایندگان مجلس،حوزه های علمیه و شورای تامین استان وجود دارد، که محوریت این وحدت و همدلی نیز حضرت آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان هستند.

شاهرخی، اولویت اول دولت را توجه به معیشت مردم و مقابله با تحریم هادر شرایط فعلی دانست و اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 3 هزار میلیارد ریال تسهیلات و اعتبارات در حوزه اشتغالزایی هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه، اراده مدیران استان در مسیر خدمت گذاری به مردم و عمل به منویات مقام معظم رهبری است، گفت: از حضرت عالی که همه مردم استان علاقه وافری به جنابعالی دارند، دعوت می کنیم به همدان سفری داشته باشید.

46

کد خبر 1223216

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت دریاچه ارومیه: افزایش 3 برابری حجم آب دریاچه نسبت به سال گذشته