انقلاب اسلامی معادلات سیاسی جهان را برهم زد


دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت:...
دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: انقلاب اسلامی تعاملات سیاسی دنیا را برهم زد و ساختار نظامی جدید را به دنیا عرضه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، «حجت الاسلام دکتر حبیب رضا ارزانی» در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان، با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی توأم با ارتباط عمیق و دقیق با جامعه، گفت: در نظام جهانی ساختار به این صورت است که هرکسی به یک صورت تعیین شده باید ایفای نقش کند.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، در ادامه افزود: در نظام جهانی هرکشوری تعریف مشخص داشته و این تعاریف برملاک و اساس هر قدرت بوده است، اما با انقلاب اسلامی یک کشور اعتراض خود به این ساختار را اعلام می‌کند و می‌گوید ما خواهان نظامی با حاکمیت الهی هستیم و مردم ما حاکمیت خداوند را می‌خواهند، در این شرایط ما زمین بازی را خودمان تعریف کرده‌ایم و از چارچوب نظام سلطه خارج شدیم که حتما مخالفت‌ها و اعتراضهایی را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تعاملات سیاسی دنیا را برهم زد و ساختار نظامی جدید را به دنیا عرضه کرد، خاطرنشان کرد: ما برای زنده نگاه داشتن اسلام آمده‌ایم، در نظام‌های غربی حاکمیت را به مردم می‌سپارند تا خودشان بتوانند روی کار و بر سر قدرت بمانند و مانع حاکمیت دینی و الهی شوند.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی با جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب ما یک زمین بازی جدید را تعریف و تعیین کرد و به دنبال آن یارگیری انجام دادیم و شاهد هستیم کشورهایی نظیر افغانستان، لبنان، سوریه، عراق و دیگر کشورها به ما می‌پیوندند و انقلاب اسلامی اکنون در اذهان مردم دنیا حضور پیدا کرده است.

وی در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های اصفهان تأکید کرد و افزود: نباید از ظرفیت‌های گسترده و عظیم اصفهان در عرصه‌های مختلف غفلت کرد، اتحاد و هم دلی مردم اصفهان می‌تواند موجب رشد این شهر در زمینه‌های مختلف شود و جایگاه این شهر را بالاتر ببرد.

پایان پیام/402
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید