برپایی نمایشگاه الکامپ در اردبیل


برپایی نمایشگاه الکامپ در اردبیل

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: نهمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر و مخابرات ( الکامپ ) از یک تا پنج بهمن ماه در محل نمایشگاه دائمی اردبیل برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، بهروز رزمی اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی کامپیوتر و مخابرات از یک تا پنج بهمن ماه در محل نمایشگاه دائمی اردبیل برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت در قالب ۵۱ غرفه حضور خواهند داشت که علاوه بر تجهیزات سخت افزاری تیم‌های استارپ‌ها هم در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: متولی اصلی برپایی این نمایشگاه استانداری اردبیل، اداره کل ارتباطات و فناوری استان و سازمان نطام صنفی رایانه استان اردبیل می‌باشد که هدف معرفی دستاورهای جدید شرکت‌ها و توسعه اشتغال کسب و کار است.

رزمی تصریح کرد: علاوه بر ایجاد و معرفی دستاوردهای شرکت‌ها می‌خواهیم نشان دهیم که تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کارساز نبوده و جوانان ایران با همت و پشتکار خود و روحیه سرزندگی در تمامی عرصه‌ها برای رسیدن به فناوری‌های نوین دنیا تلاش می‌کنند.

وی افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا شرکت‌ها فعالیت‌ها و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند تا ادارات و نهادهای دولتی که به خدمات سخت افزاری و نرم افزاری نیاز دارند از ظرفیت این شرکت‌ها بهره ببرند.

۴۶

کد خبر 1223318

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گفتگوی اختصاصی خبرآنلاین با خالق تابلو 13400 : از طنز تا تبلیغ و تبریک