سرمربی اردن: باید مرحله گروهی را فراموش کنیم

ویتال بورکلمانس، سرمربی اردن که توانست تیمش را بالاتر از استرالیا به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا برساند به شاگردانش هشدار داد که ویتنام حریف سختی برای آنها خواهد بود. دو تیم یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی با یکدیگر روبرو می‌شوند.

بورکلمانس در نشست خبری گفت: «در کنار اعضای کادر فنی بازی‌های زیادی از ویتنام را تماشا کرده‌ایم. می‌دانیم آنها تیم قدرتمندی هستند، ولی نقاط ضعف‌شان را هم می‌شناسیم.»

مربی 55 ساله بلژیکی که دستیار مارک ویلموتس در تیم ملی کشورش بوده، اضافه کرد: «من به بازیکنان تیمم اعتماد دارم. ما هفت هفته در اردو بودیم و در سطح بالایی تمرین کردیم.»

سرمربی اردن: باید مرحله گروهی را فراموش کنیم---

اردن و ویتنام در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا دو بار با هم بازی کردند که یک بار به تساوی بدون گل و یک بار به تساوی یک بر یک رسیدند.

بورکلمانس گفت: «بارها با بازیکنان صحبت کرده‌ام. شما تیم ویتنام را می‌شناسید. دو بار با این تیم بازی کرده‌اید، ولی این متعلق به گذشته است.» او اضافه کرد که بازیکنانش باید موفقیت مرحله گروهی را فراموش کنند: «مرحله گروهی تمام شده. حالا باید به بازی با ویتنام فکر کنیم. من هرگز رو به عقب نگاه نمی‌کنم. نگاه من به جلو است. شرایط کاملا تغییر کرده. ما در مرحله قبل سه بازی داشتیم، ولی حالا یک بازی داریم و ممکن است بعد از آن به خانه برویم. هر دو تیم با تمام وجود تلاش می‌کنند به مرحله بعد برسند. این بازی کاملا متفاوت است.»

3